Gå til innhold

Dere som lager mye smoothies


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere slike blandinger med frukt og bær tett fra frysedisken eller koker dere dem også avkjøler? Det står vel egentlig på at de må kokes først.

Hva er deres favorittoppskrift? Gjerne noe med jordbær i :)

 

Anonymous poster hash: c30f4...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker smoothie blanding med jordbør, banan og blåbær er det vel. Også har jeg i biola zero og litt skogsbærblanding. Koker aldri først.



Anonymous poster hash: 6d3ac...106
Skrevet

Hvis jeg bruker utenlandske bær så koker jeg dem først i ett minutt.

 

Smoothie jeg lager består av en banan, en avokado, en god mengde kokosmelk, 1 ts lecithin, 2 eggeplommer. Blander inn råkakaopulver til slutt 😊 topper med 1 ts peanøttsmør 😛

 

Anonymous poster hash: 0f194...10e

Skrevet

Vi lager mye smoothie, koker aldri.

 

Liker ikke ferdige blandinger, vil bestemme ingredienser selv. Bruker ulike typer bær og frukt fra frysedisken. Frukt fryser jeg gjerne selv før den blir overmoden i fruktfatet, bananer og pærer f.eks.

 

Blander ønsket bær og frukt med en eller flere væsker (juice, melk, yoghurt naturell).

 

Tilsetter en form for søtning om blandingen trenger det, og gjerne en håndfull mynte. Isbiter også, om ikke all frukt/bær er frossent.

 

Anonymous poster hash: 1e159...8d0

Skrevet

Koker aldri. Bruker ofte å lage med frosne bringebær, banan, litt naturell yoghurt, vann som base, har i alt fra egg, avokado, nøtter, grønnkål osv, det som fins i hus.

 

Veldig godt med frosne blåbær, naturell yoghurt, vann, halv banan og vaniljepulver også.

 

Anonymous poster hash: 0eed4...a68

Skrevet

Koker aldri først, hverken hjemme eller på jobb i barnehagen. Er det noen som gjør det altså?



Anonymous poster hash: f4327...996
Skrevet

 

Koker aldri først, hverken hjemme eller på jobb i barnehagen. Er det noen som gjør det altså?

 

Anonymous poster hash: f4327...996

Du bør gjøre det hvis du vil være sikker på ikke å få sykdommer. Spessielt norovirus og hepatitt A er sett i sammenheng med frosne importbær.

 

Anonymous poster hash: b15d0...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...