Gå til innhold

Ser dere annerledes ut nedentil etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født to barn. De er nå 2 og 4 år. Har måtte sy noen få pyntesting begge gangene. Har litt mindre pene indre kjønnslepper etter fødslene mine. Men i dag oppdaget jeg en liten "tupp" (?) som stikker ut av vaginalåpningen. Ser kjemperart ut. Prøvde å dra litt i den, men den henger fast. Om det ikke er noe farlig, så ser det i hvert fall meget spesielt ut. Tenkte å bestille time til gynekologen, så hun evt kan skjære den vekk? Den er liten, og kjenner ingenting når jeg "klyper" i den.

Har dere noen anelse på hva dette kan være? Har deres indre kjønnslepper fått endret utseende etter fødsel? Evt andre ting? 🙈

Anonymous poster hash: 54bb2...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut akkurat som før. Født tre barn.

Anonymous poster hash: e3fdb...028

Skrevet

Jeg har født ett barn. Ser ingen forskjell nedentil, kjennes også ut som før ved seksuell aktivitet

Anonymous poster hash: 72fbd...b91

Skrevet

Jeg ser litt "åpnere" ut. Og den ene ytre kjønnsleppen fikk et hakk. Elendig syjobb var årsaken.

Kan det være en indre kjønnsleppe du kjenner?

Anonymous poster hash: f2a7f...eec

Skrevet

Jeg har født to barn. De er nå 2 og 4 år. Har måtte sy noen få pyntesting begge gangene. Har litt mindre pene indre kjønnslepper etter fødslene mine. Men i dag oppdaget jeg en liten "tupp" (?) som stikker ut av vaginalåpningen. Ser kjemperart ut. Prøvde å dra litt i den, men den henger fast. Om det ikke er noe farlig, så ser det i hvert fall meget spesielt ut. Tenkte å bestille time til gynekologen, så hun evt kan skjære den vekk? Den er liten, og kjenner ingenting når jeg "klyper" i den.

Har dere noen anelse på hva dette kan være? Har deres indre kjønnslepper fått endret utseende etter fødsel? Evt andre ting?

Jeg har også dene tappen som du har og har faktisk fpurt flere leger om dette for å få flere meninger og de alle sier det er normalt etter å ha født.

I tilegg ser jeg veldig skapfert ut i de indre kjønnsleppene siden jeg er blit kuttet og sydd flere ganger.

Anonymous poster hash: a47b6...90a

Skrevet

Har dere noen anelse på hva dette kan være? Har deres indre kjønnslepper fått endret utseende etter fødsel? Evt andre ting? 🙈

Kan det være åreknute? Jeg har blitt mye "flatere" nedentil etter fødsel nr 2. Indre kjønnslepper har blitt kortere og ytre er ikke like tykke. Er også blitt trangere. Men har også fremfall av bakre skjedeveggen og har innimellom følelsen av at skjeden skal vrenge seg. Merket ingen forandring etter første fødsel, alt kom etter andre.

Anonymous poster hash: f4563...7e1

Skrevet

Har også en slik tapp. Hadde den før fødsel også. Plager meg ikke, da.

Anonymous poster hash: f36c3...c72

Skrevet

Jeg har også dene tappen som du har og har faktisk fpurt flere leger om dette for å få flere meninger og de alle sier det er normalt etter å ha født.

I tilegg ser jeg veldig skapfert ut i de indre kjønnsleppene siden jeg er blit kuttet og sydd flere ganger.

Anonymous poster hash: a47b6...90a

Må si det faktisk er betryggende å høre flere med denne såkalte tappen! Mine kjønnslepper har også hakk, så de ser veldig rare ut..

Hi.

Skrevet

Jeg FORSTÅR bare ikke dette fokuset som har kommet på  hvordan man ser ut nedentil?!?!?! Hva er det man er redd for? At noen (mannen) skal synes at en ser ekkel ut der nede? At han ikke skal ville ha sex med en mer? Jeg forstår det bare ikke, opplys meg!

Jeg har født 4 barn, aner ikke hvor mye jeg har forandret meg, har sydd noen sting i 3 av 4 fødsler. 

Anonymous poster hash: 03873...1bc
Skrevet

Jeg FORSTÅR bare ikke dette fokuset som har kommet på hvordan man ser ut nedentil?!?!?! Hva er det man er redd for? At noen (mannen) skal synes at en ser ekkel ut der nede? At han ikke skal ville ha sex med en mer? Jeg forstår det bare ikke, opplys meg!

Jeg har født 4 barn, aner ikke hvor mye jeg har forandret meg, har sydd noen sting i 3 av 4 fødsler.

Anonymous poster hash: 03873...1bc

Helt enig med deg!skjønner ikke hvorfor det er sånn fokus på det.

Sitter dere med speil og ser på dere nedentil?

Anonymous poster hash: 03107...f14

Skrevet

Helt enig med deg!skjønner ikke hvorfor det er sånn fokus på det.

Sitter dere med speil og ser på dere nedentil?

Anonymous poster hash: 03107...f14

Dette lurer jeg på også... Har ikke studert hvordan jeg ser ut der nede og aner ikke om det har endret seg etter fødsler. Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan det ser ut og det er virkelig nok utseendefokus på det faktisk folk ser 🙄

Anonymous poster hash: 55f5f...b06

Skrevet

Hi her.

Jeg har aldri hatt noe fokus på hvordan jeg ser ut nedentil. Har kikket meg med speil ca. tre ganger de siste fire årene: Etter begge fødslene, og i dag. Og det er klart jeg begynner jo å lure når jeg har en lang "tapp" som stikker ut, og som jeg kan dra i! Og jeg lurte på om det kun var mine kjønnslepper som hadde fått stygge hakk, eller om det gjaldt andre også. Kjære tid, slapp av!

Skrevet

Etter førstemann så jeg ganske lik ut etter fødsel. Hadde ingen plager osv men merket at jeg var blitt slappere.

Må venter jeg nr 2 og håper jeg er like heldig denne gangen. Er livredd for å revne på den måten at man får store problemer i ettertid.

Ser mange skriver at dere ikke ser på dere selv nedentil osv. Folk er nok forskjellige der. Jeg pleier alltid å være nybarbert og da ser man jo hvordan underlivet ser ut. Så det er like naturlig å se der hver uke som å aldri se der.

Anonymous poster hash: a8f91...12d

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg annerledes ut. Jeg har født barn og er stolt av det!

Anonymous poster hash: ad8e5...fa2
Skrevet

Født to barn (yngste var nesten 5 kg), men ser likedan ut som før.

Anonymous poster hash: b3775...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...