Gå til innhold

Flere som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Jeg ammet om natten til hun ikke ville mer. Forsøkte aldri å slutte. Hun avvente seg gradvis fra syv måneder. Hadde én runde med amming om natten til hun var rundt året. Så sluttet hun vanvittig fort med å få pupp. På fjorten dager gikk det fra syv ganger i døgnet der én var på natten til null. Hun fant bare ut at hun ikke ville mer selv.

Å amme ett barn om natten til de er langt over året synes jeg er hårreisende.

Anonymous poster hash: 49bf3...ba9

Skrevet

Nei.

Jeg ammet om natten til hun ikke ville mer. Forsøkte aldri å slutte. Hun avvente seg gradvis fra syv måneder. Hadde én runde med amming om natten til hun var rundt året. Så sluttet hun vanvittig fort med å få pupp. På fjorten dager gikk det fra syv ganger i døgnet der én var på natten til null. Hun fant bare ut at hun ikke ville mer selv.

Å amme ett barn om natten til de er langt over året synes jeg er hårreisende.

Hårreisende?? Du har virkelig perspektivene på plass, ser jeg.

Nattamming er helt normalt. DU er hårreisende som mener slikt om noe helt naturlig.

Anonymous poster hash: d3c12...c3c

Skrevet

Hårreisende?? Du har virkelig perspektivene på plass, ser jeg.

Nattamming er helt normalt. DU er hårreisende som mener slikt om noe helt naturlig.

Som jeg sa. Når barnet er over året synes jeg det er hårreisende ja. Er det slik at jeg ikke får synes det fordi du nattammer toåringen din?

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen😊 Helsesøster hadde aldri noen grunn til hvorfor jeg skulle slutte å amme på natta, det er visst bare regelen. Amming er det mest naturlige som finnes, og barna er programmerte til å ønske pupp lenge. Det handler om overlevelsesinstinkt. Hvorfor skal vi alltid, på død og liv, forsøke å begrense og dempe og avkorte alt som er naturlig?

De må sove i egen seng, lære seg å sove i vogna alene, bruke smokk istedetfor å få suge på brystet og øke melkeproduksjonen, slutte med amming fortest mulig.

Nei, mulig jeg hørte litt på helsesøster da jeg var førstegangsmamma, men siden ingenting av det hun krevde fungerte, så jeg har jeg nå som trebarnsmamma lært å lytte til barnets behov. Og det innebærer alt fra bæring til samsoving, til å amme søvn og nattamming til langt over året.

Skrevet

Som jeg sa. Når barnet er over året synes jeg det er hårreisende ja. Er det slik at jeg ikke får synes det fordi du nattammer toåringen din?

Jeg sier bare at du fremstår som lite intelligent. Det finnes mye i verden som er hårreisende, men å amme sitt eget barn når det føler behov, det er alt annet enn hårreisende. Men ingen vits i å diskutere med uvettighet, så du får bare sitte og putre i din urealistiske boble. Kan ikke være enkelt å være så dømmende.

Skrevet

Jeg sier bare at du fremstår som lite intelligent. Det finnes mye i verden som er hårreisende, men å amme sitt eget barn når det føler behov, det er alt annet enn hårreisende. Men ingen vits i å diskutere med uvettighet, så du får bare sitte og putre i din urealistiske boble. Kan ikke være enkelt å være så dømmende.

Hvem som er lite intelligent kan nok diskuteres.

Du fremstår jo som en reflektert og saklig person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...