Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hatt en episode i sommer der han skrev og flørtet med ei dame på messenger har jeg sagt at jeg ikke stoler på ham, og for å gjenvinne tillitt krevde jeg full tilgang til messengern hans. Han gikk motvillig med på det. Er innom og tar "stikkprøver" uten at jeg har sett nå illevarslende. Men i kveld då jeg våar ute en turå gikk jeg inn og så at han hadde skrevet til en utenlandsk dame "nice picture 😘" en liten stund etterpå var det slettet. Jeg blir jo selvfølgelig opprørt, men vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. Vi har vært gift i 12 år og har 3 barn sammen. Han har tydeligvis ikke lært av det han gjorde sist. Åååååh blir jeg så forbanna. Anonymous poster hash: 09654...a58
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Oi, dette hadde ikke vært greit i mine øyne! Nekte han å ha facebook, kanskje? Ikke fan av å skulle kontrollere partneren sin, men klarer han ikke å styre seg så må man jo nesten bare gjøre noe sånt for å redde forholdet. Anonymous poster hash: 0fd13...a50
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Ikke mye liv laga det forholdet deres gitt.. nekte han fb er bare tull,da må du nesten kaste tlf hans og inndra alle muligheter til sosiale medier..men han er vell over 18,myndig og klarer å bestemme over seg selv vil jeg tro. Anonymous poster hash: c6cdc...7cc
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Denne mannen kan du ikke stole på. En mann jeg ikke kunne stole på hadde jeg ikke delt livet mitt med, og det ville han fått høre veldig tydelig og klart. Jeg hadde under tvil gitt ham én eneste sjanse til nå, om jeg var deg. Parterapi asap. Men helt ærlig - han har ikke tenkt å endre noe, han vil bare finne nye måter å gå bak ryggen din på! Reiser han i jobben? Anonymous poster hash: 8a93d...60a
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Hadde ikke stolt på han Anonymous poster hash: 8cb06...96c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 jeg hadde gått ut av forholdet. du kan ikke gå i konstant frykt for at han flørter med andre hele livet. det vil slite deg ut også og skulle sjekke dette hele tiden. han er voksen så han får ta egne valg! du og barna har det bedre uten han. så finner du sikkert en ny mann som elsker og respekterer deg😊 Anonymous poster hash: 67df9...146
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Sikker på du ikke har misforstått noe da? Har du pratet med han om det? Hva sier han? Hva er hans forklaring? Anonymous poster hash: 33fc1...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå