Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er en utrolig oppegående 34 åring, har god utdannelse, god jobb og en veldig snill sønn. Er alene om alt. Selvverdet mitt er ikke eksisterende er altfor snill og klarer ikke å snu det. Får dårlig samvittighet av ingenting. Tør ikke å stå opp for meg annet hjemme når jeg har alle samtalene jeg burde ha med andre med megselv. Vet ikke hvordan jeg skal få troa på meg selv. Har igrunnen ikke hatt den etter foreldrene mine skilte seg da jeg var 11. Eneste som har gått lett for meg er skole ellers er alt en kamp. Når jeg endelig tror det går bra kommer noe annet å slår meg med. Ingen rundt meg vet dette. Alle tror jeg er sterk og tøff. Anonymous poster hash: 7dd54...476
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Jeg er en utrolig oppegående 34 åring, har god utdannelse, god jobb og en veldig snill sønn. Er alene om alt. Selvverdet mitt er ikke eksisterende er altfor snill og klarer ikke å snu det. Får dårlig samvittighet av ingenting. Tør ikke å stå opp for meg annet hjemme når jeg har alle samtalene jeg burde ha med andre med megselv. Vet ikke hvordan jeg skal få troa på meg selv. Har igrunnen ikke hatt den etter foreldrene mine skilte seg da jeg var 11. Eneste som har gått lett for meg er skole ellers er alt en kamp. Når jeg endelig tror det går bra kommer noe annet å slår meg med. Ingen rundt meg vet dette. Alle tror jeg er sterk og tøff. Anonymous poster hash: 7dd54...476 Gestaltterapeut kan hjelpe deg! Anonymous poster hash: 5199c...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå