Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Føler for noen tilbakemeldinger.Jeg har en flott samboer, vi har vært sammen i 3 år. Han er en snill og kjekk mann som har hatt en del damer, når en har forsvunnet ut har en ny vært inne før hun andre har kommet seg ut. Problemet mitt er at han har hatt så mange sexpartnere. Omlag 50. Hvordan skal jeg takle det? Hva burde jeg gjøre for og klare og ikke tenke på dette mer? Jeg vil så gjerne ikke la det gå innpå meg, men jeg synes det er vanskelig da mange av de møter jeg på daglig. Har vurdert om det finns noe slags psykolog eller lignende som kan hjelpe meg så jeg ikke bryr meg om dette. Noen som har vært borti lignende? Eller burde jeg gjøre det slutt for alle sin del? Anonymous poster hash: 49a64...131
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Gå pga fortid? Anonymous poster hash: b5199...a26
Havhesten Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Herrejemini, dette er fortid! Han har valgt deg! Han er ikke sammen med 50 nå. Å være sammen med dem har gjort ham til den han er nå, ham, som du er glad i! Legg det bak deg, parker tankene i en skuff når de kommer og lev livet nå! Å ha hatt 50 partnere er slett ikke uvanlig. Livet deres er nå! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Skjønner deg godt. Det er ikke bare fortid, men sier noe om tankemåten hans, og om ikke den matcher din, så kan det bli problemer. Anonymous poster hash: cbe00...712
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Problemet er ikke hans antall damer. Men det faktum at du tillegger dem vekt. Det sitter inni hodet ditt. Så du må finne en måte for å snu tankene dine. Hvis enhver av de eksene du innimellom treffer skal ha "makt" til å vippe deg av pinnen fordi de hadde sex med en fyr i 2006, da lar du dem få mye større viktighet enn de har. Og hvis du tenker deg om: hvor få måtte de ha vært for ikke å plage deg? Hva om det kun var én og hun var smellvakker og flørtete? Hva om det var 5 og han var bestevenn med dem alle? Jeg har selv vært i en posisjon der min kjærestes (eneste) eks ble en stor trussel for meg - ikke fordi de hadde kontakt, men fordi jeg fikk inntrykk av at han savnet henne voldsomt. Jeg har i et senere forhold (mitt nåværende) opplevd at mannen har hatt 100 kvinner, men uten at det påvirker meg i det hele tatt. Og forskjellen ligger ikke i hvem disse to fyrene har vært sammen med, men hvordan jeg hadde det i livet, hvordan jeg hadde det med meg selv og hvordan jeg hadde det i forholdet den gangen én kvinne var for mye, kontra hvordan jeg har det i livet og forholdet og med meg selv nå som ikke 100 kan få meg til å føle meg usikker. Det hele er i meg, ikke i fortiden. Anonymous poster hash: 479c0...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå