Gå til innhold

Nå KLIKKER det for meg.. gi meg SKAM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lenker meg snart fast til noe i redaksjonslokalet

Anonymous poster hash: dea75...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. og til deg som akkurat nå taster avgårde på et spørsmål om hvorfor jeg ser på et barneprogram..

Hah!

HI

Skrevet

Så sesong 1 her om dagen, og begynte på sesong 2 igår. Jeg og mannen er hekta!

Anonymous poster hash: 5d9bb...222

Skrevet

Så sesong 1 her om dagen, og begynte på sesong 2 igår. Jeg og mannen er hekta!

Anonymous poster hash: 5d9bb...222

Å herregud... bare vent til sesong 3.

Selv om smaken selfølgelig er forskjellig 😀

Skrevet

Å herregud... bare vent til sesong 3.

Selv om smaken selfølgelig er forskjellig 😀

Totalt uenig. Sesong 1 var bra, sesong 2 var utrolig bra og sesong 3 var bare en haug med kjedelige episoder som ikke var verdt å bruke tid på i det hele tatt. Dårlige skuespiller prestasjoner, langtekkelig og kjedelig er beskrivelse som passer for sesong 3.

Anonymous poster hash: f7fb2...c9a

Skrevet

Totalt uenig. Sesong 1 var bra, sesong 2 var utrolig bra og sesong 3 var bare en haug med kjedelige episoder som ikke var verdt å bruke tid på i det hele tatt. Dårlige skuespiller prestasjoner, langtekkelig og kjedelig er beskrivelse som passer for sesong 3.

Anonymous poster hash: f7fb2...c9a

Smaken er som sagt forskjellig.

Men jeg tenker at prestasjonene til skuespillerne er hevet over smak.. de spiller ufattelig bra..

HI

Skrevet

Helt enig, blir også snart GAL av å vente!!! Og nå har det gått så lang tid at jeg tror ikke at det blir noen trailer heller..... Min teori er at vi får Even i neste sesong. Det er jo helt ville tilstander rundt han som spiller Even allerede, og hvis vi nå hadde fått trailer som faktisk hadde bekreftet det - hvordan hadde det ikke blitt da? Noe av poenget til Andem er jo å skjerme skuespillerne for å la karakterene leve sitt eget liv. Hvem tror dere blir hovedperson i neste sesong da - og hvorfor? Gleder meg uansett hvem det blir, men håper på Even da. Syns alle sesongene har vært bra da, men likte best 3. Fantastiske skuespillere.

Anonymous poster hash: 54ef0...307

Skrevet

Helt enig, blir også snart GAL av å vente!!! Og nå har det gått så lang tid at jeg tror ikke at det blir noen trailer heller..... Min teori er at vi får Even i neste sesong. Det er jo helt ville tilstander rundt han som spiller Even allerede, og hvis vi nå hadde fått trailer som faktisk hadde bekreftet det - hvordan hadde det ikke blitt da? Noe av poenget til Andem er jo å skjerme skuespillerne for å la karakterene leve sitt eget liv. Hvem tror dere blir hovedperson i neste sesong da - og hvorfor? Gleder meg uansett hvem det blir, men håper på Even da. Syns alle sesongene har vært bra da, men likte best 3. Fantastiske skuespillere.

Håper - i livet med det meste av det internasjonale publikummet at det blir Even 😀

Litt usikker, siden skuespilleren har vært så veldig aktiv i sosiale medier som "seg selv". Har en følelse av at hovedpersonene også har vært veldig usynlig privat.

Det er helt sykt det ekstreme hysteriet som har vært rundt skuespillerne bak Isak og Even. Jeg har så stor respekt for den måten de møter fansen på ❤❤❤

HI

Skrevet

Håper - i livet med det meste av det internasjonale publikummet at det blir Even 😀

Litt usikker, siden skuespilleren har vært så veldig aktiv i sosiale medier som "seg selv". Har en følelse av at hovedpersonene også har vært veldig usynlig privat.

Det er helt sykt det ekstreme hysteriet som har vært rundt skuespillerne bak Isak og Even. Jeg har så stor respekt for den måten de møter fansen på ❤❤❤

HI

Jeg lurer på om traileren drøyer fordi de jobber med rettighetene til å åpne nettsidene for et internasjonalt publikum.

Dette har blitt et så stort internasjonalt fenomen at jeg tenker de kanskje vil ha det på plass før de starter opp.

HI

Skrevet

Even er brukt opp. Jeg elsket sesong 3, men serien trenger et nytt tema nå.

Anonymous poster hash: c30c5...72e

Skrevet

Enig at de har vært kjempeflinke til å møte fansen da- noen er jo helt ville og reiser omtrent fra andre siden av jorden for å treffe de. Sikkert ikke helt enkelt bestandig. Kan godt være at det blir en annen enn Even da (selv om jeg ikke håper det da). Men da håper jeg det blir en av de andre gutta, helst Magnus. Håper egentlig ikke så mye på Sana, selv om jeg vet hun er veldig populær.

Skrevet

Even er brukt opp. Jeg elsket sesong 3, men serien trenger et nytt tema nå.

Anonymous poster hash: c30c5...72e

Even er ikke mer oppbrukt enn Vilde, for eksempel..

Hvis Even får egen sesong så får vi helt nye problemstillinger. Det vil ikke handle om Isak og Even

Det som er spennende er jo å se hvem Even faktisk er.. vi har bare sett han gjennom forelskelsen til Isak..

HI

Skrevet

Even er ikke brukt opp! Vi vet jo nesten ingenting om han - kjempe mye som jeg ihvertfall vil vite. Hvordan er det å leve med en psykisk sykdom f.eks., hvorfor sluttet han på Bakka, hvordan har han det hjemme, hvor mye betyr Isak for han osv.... Bare håper at det ikke blir slutt med Isak da om det blir Even sesong. Hadde jo vært fint om et par hadde holdt sammen, selv om det antakelig ikke blir noen dans på roser. Krysser fingrene da.

Skrevet

Håper på Even, men når begynner neste sesong da? Kan vel ikke være seinere enn slutten av mars - eller?

Skrevet

Håper på Even, men når begynner neste sesong da? Kan vel ikke være seinere enn slutten av mars - eller?

Det er bare sagt at det er våren 2017.

HI

Skrevet

Det er bare sagt at det er våren 2017.

HIAnonymous poster hash: dea75...a10

1. Mars er vi kommet til våren. Håper det ikke drøyer noe særlig lengre enn det. Trenger påfyll av Skam igjen.

Skrevet

Syns hu Andem drar strikken noe voldsomt ... begynner å utvikle sinne å frustrasjon over hele greia!

Skrevet

Syns hu Andem drar strikken noe voldsomt ... begynner å utvikle sinne å frustrasjon over hele greia!

Det er derfor jeg tror dette handler om delay pga uavklarte musikkrettigheter i forhold til utlandet. Det er sikkert en lang prosess.

For veldig lite taktisk, er det jo. Da burde de sluppet traileren for en måned siden. Nå begynner mange å slette fankontoene sine, og det er laber interesse i forhold til hva det var.

HI

Skrevet

er flere som mener at det begynner rett på den 3 mars,men jeg selv tror at traileren kommer 1 mars, sesongen begynner slutten av mars/begynnelsen av april,den kan jo ikke begynne senere hvis den skal være ferdig til skolefri og sommerferie og de skal sikkert ha pause nå også.

Håper det virkelig er Even, er så mye jeg vil vite om han som ikke vi så og det vi så i sesong 3 var jo bare gjennom isak og forelsket even , ikke så mye annet, litt bipolar var det jo,men er jo så mye mer som er intresant ved even, foreksempel at det med bakka, mikael, foreldrene hans,hvordan han selv takler sykdommen og at man ser ting gjennom even, for i sesong 3 var alt gjennom isak.

Og folk som sier at Sesong 3 og at even er brukt opp,vet jeg ikke helt hva jeg tenker om,men alle er forskjellige, for meg var sesong 3 aboslutt best, så sesong 1 og sesong 2 likte jeg ikke i hele tatt mye pga Willliam, synes Noora fortjener så mye mer enn han .

Jeg tror nok at sesong 4 står mellom 2 personer Even og Sana, i alle fall hvis man skal se på hintene fra sesong 3 og alt som har kommet i ettertid :). og for min del håper jeg aboslutt mest på even,men jeg blir ikke lei meg eller skuffet hvis det er Sana heller :) 

Skrevet

er flere som mener at det begynner rett på den 3 mars,men jeg selv tror at traileren kommer 1 mars, sesongen begynner slutten av mars/begynnelsen av april,den kan jo ikke begynne senere hvis den skal være ferdig til skolefri og sommerferie og de skal sikkert ha pause nå også.

Håper det virkelig er Even, er så mye jeg vil vite om han som ikke vi så og det vi så i sesong 3 var jo bare gjennom isak og forelsket even , ikke så mye annet, litt bipolar var det jo,men er jo så mye mer som er intresant ved even, foreksempel at det med bakka, mikael, foreldrene hans,hvordan han selv takler sykdommen og at man ser ting gjennom even, for i sesong 3 var alt gjennom isak.

Og folk som sier at Sesong 3 og at even er brukt opp,vet jeg ikke helt hva jeg tenker om,men alle er forskjellige, for meg var sesong 3 aboslutt best, så sesong 1 og sesong 2 likte jeg ikke i hele tatt mye pga Willliam, synes Noora fortjener så mye mer enn han .

Jeg tror nok at sesong 4 står mellom 2 personer Even og Sana, i alle fall hvis man skal se på hintene fra sesong 3 og alt som har kommet i ettertid :). og for min del håper jeg aboslutt mest på even,men jeg blir ikke lei meg eller skuffet hvis det er Sana heller :)

Bare sånn rent nysgjerrighet, men hvorfor tror de 3. mars? Noen teorier for den datoen? (Håper det da) Så det var en som mente at grunnen til at det tar så lang tid før vi får traileren er pga at de ønsker å få rettigheter på plass for å kunne gjøre den tilgjengelig for alle. Jeg er litt usikker da, må vel være bedre å kunne selge serien til andre land enn å la den være åpen for alle...

Skrevet

Bare sånn rent nysgjerrighet, men hvorfor tror de 3. mars? Noen teorier for den datoen? (Håper det da) Så det var en som mente at grunnen til at det tar så lang tid før vi får traileren er pga at de ønsker å få rettigheter på plass for å kunne gjøre den tilgjengelig for alle. Jeg er litt usikker da, må vel være bedre å kunne selge serien til andre land enn å la den være åpen for alle...

Vet ikke hvorfor,men mange bare mener det,er liksom ingen teorier om hvorfor, og ingen tror det har noe med musikk rettighetene og gjøre,men det kan det godt være

Skrevet

Blair hvordan skal du takle om det ikke blir Even? Du er totalt forelsket i han ( og Henrik) .

Anonymous poster hash: 523d4...678

Skrevet

Blair hvordan skal du takle om det ikke blir Even? Du er totalt forelsket i han ( og Henrik) .

Anonymous poster hash: 523d4...678

Hun er ikke alene om å ha blitt Sugd inn i SKAM universet, forelskelsen til Isak og Even og karakteren Even

Det har ingenting med forelskelse i tradisjonell forstand å gjøre.. de to har forhekset en hel verden.

De er tidløse, og appellerer til alle aldre og alle kjønn. Det er noe helt spesielt..

HI

Skrevet

Jeg tror fortsatt ikke det blir Even. De startet jo med å følge Eva og Nora i førsteklasse, så Isak i andreklasse. Er mest logisk om hovedpersonen går i andreklasse dette skoleåret, og hvis det blir flere sesonger, blir det vel tredjeklassinger neste år. Jeg tror på Vilde, Sana eller Magnus.

Anonymous poster hash: 47ad3...498

Skrevet
Hun er ikke alene om å ha blitt Sugd inn i SKAM universet, forelskelsen til Isak og Even og karakteren Even

Det har ingenting med forelskelse i tradisjonell forstand å gjøre.. de to har forhekset en hel verden.

De er tidløse, og appellerer til alle aldre og alle kjønn. Det er noe helt spesielt..

HIAnonymous poster hash: dea75...a10 [/

Kan ikke annet enn å si meg helt enig i dette, jeg har også latt meg forhekse av disse to. Og det har ingenting med forelskelse å gjøre i vanlig forstand. Den siste sesongen har fått meg til å tenke nye tanker. Jeg har jo tidligere tenkt feks. han er homofil eller at en eller annen har en psykisk sykdom - men det geniale med Andem er at hun får oss til å føle mer på kroppen hva det vil si. En forelskelse er en forelskelse uansett hvilket kjønn den er imellom. Det har ikke noe å si, den kan rive oss overende uansett og er like sterk. I tillegg føler jeg at jeg legger mye mere merke til homohets nå enn før. Viktig budskap for oss alle - vi er alle bare mennesker og av og til trenger vi en liten påminning om å behandle hverandre med respekt. Og jeg tror ikke at jeg er den eneste heller som har fått mange nye tanker etter 3. sesong. Veldig flinke skuespillere også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...