Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Noen som har sett den? Har sett de to første episodene, og vet egentlig ikke hva jeg mene om den. Tidvis morsom og ofte discusting. Svært absurd. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 1b241...af2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Likte den veldig godt. Da siste episode var sett så ble jeg irritert fordi jeg må vente på mer! 😆 Anonymous poster hash: f0596...9d4
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Har sett 4-5 episoder..men vet ikke helt? Litt tvilende. Og jeg digger zombie serier Anonymous poster hash: 91939...8f7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Syns den er kjempebra! Må like litt mørk humor da..😛 Anonymous poster hash: 7901f...0a3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Hva er dette, hvor går den? Anonymous poster hash: 11284...e00
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Vi så 6 episoder på rappen i kveld, haha! Helt grei underholdning, til tider ganske artig Anonymous poster hash: 3fff0...e26
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 vet ikke helt enda.. har sett 5 episoder. Det er jo morsom definitivt et pluss at drew barrymore spiller hvertfall:) Anonymous poster hash: 18842...0ec
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Helt ok. Syns den er litt teit. Anonymous poster hash: f508c...48e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 Har sett hele første sesong. I de første episodene var jeg skuffet over slett skuespill fra både Barrymore og Olyphant, som jeg har hatt stor sans for tidligere. Men jeg klarte å overse overdreven mimikk (og innse at tv er et annet medium enn film/dårlig tid pr scene/serien ER humoristisk), og mot midten av sesongen ble det morsomt og jeg gleder meg til neste sesong 😀 Anonymous poster hash: 2a1a9...8bb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 Jeg liker stort sett litt syke ting, men synes dette ble litt hysterisk. Hadde nok likt det bedre om ikke humoren var så overdrevet... The walking dead i I love Lucy-drakt... Anonymous poster hash: b96b4...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå