Gå til innhold

Eksen tar alle vennene mine. Har nesten ingen igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten systematisk. Siden vi har felles barn har han full kontroll over hvem jeg er med. Og så går han på de og blir venner med de.

Vi har et dårlig forhold og han går rundt med en stygg og ufortjent omtale av meg. Noe som gjør at jeg føler et ubehag med å fortsette å være venner med folk som velger å være mye med han og lytter til han.

Men nå har han nådd over nesten alle og jeg sitter kun igjen med to venner som har forstått hva han holder på med.

Anonymous poster hash: b7d92...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler sånn med deg. Har opplevd det selv. Flere som regelrett hater meg fordi jeg forlot samboer brått. Alle ser kun hans side av saken. Han er forresten en manipulatør og veldig flink tilbå prate.

Er det verdt å gjøre en siste innsats, og ta en real prat med de du syns er verdt å beholde, og fortelle de hvordan han holder på? Kan hende noen av de skjønner hva du mener, og støtter deg litt mer. De som ikke gjør det, kan du være glad du ble kvitt. Devar vel ikke så gode venner fra før..?

Gled deg over at du får rensket gammelt grums ut av livet ditt, og med tiden vil du finne nye og besre venner som ikke har et forhold til din fortid!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 905e4...49f

Skrevet

Jeg har også opplevd det samme. Trist. Føler med deg.

Anonymous poster hash: a3cd2...3f2
Skrevet

Hvorfor blir de venn med han når de var venn med deg? Får det ikke til å stemme

Anonymous poster hash: 3e684...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...