Gå til innhold

Lifesum, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet å bruke lifesum. Jeg lurer litt på om det virkelig er slik at man skal spise mer når man trener en dag? Når jeg har registrert trening i lifesum blir det antall kcal som er igjen justert opp og jeg får beskjed om å spise mer. Jeg trodde man skulle holde seg til samme kcal uansett, ellers går man vel ikke ned?

Anonymous poster hash: ad91c...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke ut til å bruke mer kcal selv om jeg trener..

Anonymous poster hash: 0aea5...155

Skrevet

Jeg har startet å bruke lifesum. Jeg lurer litt på om det virkelig er slik at man skal spise mer når man trener en dag? Når jeg har registrert trening i lifesum blir det antall kcal som er igjen justert opp og jeg får beskjed om å spise mer. Jeg trodde man skulle holde seg til samme kcal uansett, ellers går man vel ikke ned?

Anonymous poster hash: ad91c...8cf

Har samme. Det forkorte mening det. Bruker du mer må du ga inn mer. Den har lagt inn hvor mye du skal gå ned uten aktivitet.

Anonymous poster hash: ddc7a...24c

Skrevet

Har samme. Det forkorte mening det. Bruker du mer må du ga inn mer. Den har lagt inn hvor mye du skal gå ned uten aktivitet.

Sorry. Ble en del skrivefeil der, men du skjønte kanskje for det. :)

Skrevet

Man kan vel stille den inn om du ønsker p kunne spise mer de dagene du trener eller om du vil holde deg til samme antall kalorier uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...