Gå til innhold

Er dette en form for angst? Venninne.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er virkelig god, men nå begynner jeg å bli bekymret.

Hun og mannen liker seg aller best hjemme. Ingen barn, to katter.

Min venninne vil ikke være med på noe, kun være med meg alene hjemme hos en av oss. Hun er aldri med på cafe, med oss jentene på tur, ut å finne på noe, gå en tur eller noe.

De er kun på et par kjøpesenter, hos familie og hos oss.

Hun jobber ikke, så det kan ikke være at hun er sliten heller.

Før gjorde vi masse sammen, dog under trygge forhold, nå blir det mindre og mindre.

De kan komme på eks vinkveld til oss om det er ett annet par de kjenner godt, er det andre så kommer de ikke, og de har de rareste grunnene for å slippe unna.

De gjør absolutt ingenting.

 

Er dette en form for angst?

 

Anonymous poster hash: 19417...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...