Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er fra samme sted og kjenner godt til familien. Fatter ikke at hun vil,hun bør vel ha litt selvinnsikt til å skjønne at hun blir avslørt for hva og hvordan hun er. Anonymous poster hash: 872c8...01e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 ?? Anonymous poster hash: 7bb31...adb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Hvem er Anniken? Noen vi burde kjenne til? A, B C eller nada kjendis? Anonymous poster hash: a3b19...4ae
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Kommer i Bloggerne,premiere til uken tror jeg. Anonymous poster hash: 872c8...01e
Gjest Muji81 Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Må si jeg virkelig lurer på hvorfor noen av dere bruker så vanvittig mye tid på å lese blogger, for så å baksnakke bloggerne her. Hver tredje tråd handler om en blogger noen synes er teit. Les en jævla bok i stedet! Å lese og/eller klage over hjernedøde blogger gjør at dere fremstår like hjernedøde som de dere klager over.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 De 5 ørene dere gir bloggerne for hvert klikk, tenk hvor mye gøy dere kunne spart dem til.. Anonymous poster hash: 77622...627
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #7 Skrevet 18. februar 2017 Må si jeg virkelig lurer på hvorfor noen av dere bruker så vanvittig mye tid på å lese blogger, for så å baksnakke bloggerne her. Hver tredje tråd handler om en blogger noen synes er teit. Les en jævla bok i stedet! Å lese og/eller klage over hjernedøde blogger gjør at dere fremstår like hjernedøde som de dere klager over. Det som irriterer meg mest er at de med alle de her trådene så får de hjernedøde bloggerne som de baksnakker, masse klikk Anonymous poster hash: 9a0c3...3a8
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #8 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er fra samme sted og kjenner godt til familien. Fatter ikke at hun vil,hun bør vel ha litt selvinnsikt til å skjønne at hun blir avslørt for hva og hvordan hun er. Anonymous poster hash: 872c8...01e Og dette er det du kjenner du engasjerer deg for...?Sorry, men folk som følger hjernedøde blogger er like hjernedøde som bloggerne. Som hun over sa: les en jævla bok!!! Lær noe! Utvid horisonten! Anonymous poster hash: 87ecd...eaa
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 Og dette er det du kjenner du engasjerer deg for...? Sorry, men folk som følger hjernedøde blogger er like hjernedøde som bloggerne. Som hun over sa: les en jævla bok!!! Lær noe! Utvid horisonten! Anonymous poster hash: 87ecd...eaa Står det noe sted at jeg leser bloggen? Jeg gjør ikke det,men mine "hjernedøde" døtre leser blogger,de er tenåringer. Jeg skrev jeg er fra samme sted,og kjenner til henne. Så i media at hun skulle være med i serien. Snakk om å være hjernedød du da. Anonymous poster hash: 872c8...01e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #10 Skrevet 18. februar 2017 Jeg tror mange av bloggerne har dårlig selvinnsikt og tror at de 100% kan kontrollere imaget sitt slik de kan i blogg/instagram. De tar jo ikke selvkritikk spesielt godt, og tror de er megakjendiser og oppfører seg som divaer. Det er litt som høna og egget. Har de alltid vært sånn, eller er det som en følge av bloggen at det narsissistiske utvikles? Anonymous poster hash: 82fdd...614
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #11 Skrevet 18. februar 2017 Står det noe sted at jeg leser bloggen? Jeg gjør ikke det,men mine "hjernedøde" døtre leser blogger,de er tenåringer. Jeg skrev jeg er fra samme sted,og kjenner til henne. Så i media at hun skulle være med i serien. Snakk om å være hjernedød du da. Anonymous poster hash: 872c8...01e Nøyaktig HVA ved innlegget ditt tilsier at DU ikke leser bloggen?Du klarer ikke engang å skrive hvilken blogger det gjelder, du skriver bare et fornavn. Hva var hensikten med innlegget ditt? Å få masse støtteerklæringer i hvor dum "Anniken" er? Hvorfor er det interessant for brukere på DIB at du blir flau over en blogger? Anonymous poster hash: 87ecd...eaa
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #12 Skrevet 18. februar 2017 Nøyaktig HVA ved innlegget ditt tilsier at DU ikke leser bloggen? Du klarer ikke engang å skrive hvilken blogger det gjelder, du skriver bare et fornavn. Hva var hensikten med innlegget ditt? Å få masse støtteerklæringer i hvor dum "Anniken" er? Hvorfor er det interessant for brukere på DIB at du blir flau over en blogger? Anonymous poster hash: 87ecd...eaa Like interessant som alt mulig annet som skrives her. Mensen snart,eller har du generelt et problem? Ro deg ned kvinnemenneske 😀 Anonymous poster hash: 872c8...01e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #13 Skrevet 18. februar 2017 Like interessant som alt mulig annet som skrives her. Mensen snart,eller har du generelt et problem? Ro deg ned kvinnemenneske 😀 Anonymous poster hash: 872c8...01e Slutt med hersketeknikkene dine, og diskutér på ordentlig måte! Anonymous poster hash: 82fdd...614
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #15 Skrevet 18. februar 2017 Slutt med hersketeknikkene dine, og diskutér på ordentlig måte! Anonymous poster hash: 82fdd...614 Slik som deg? Med store BOKSTAVER? 😂 Anonymous poster hash: 872c8...01e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #16 Skrevet 18. februar 2017 Slik som deg? Med store BOKSTAVER? 😂 Anonymous poster hash: 872c8...01e Du må holde kontroll på hvem du svarer. Anonymous poster hash: 87ecd...eaa
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #17 Skrevet 18. februar 2017 Anonymous poster hash: d86f8...e1f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #18 Skrevet 18. februar 2017 Jeg er spent på å se hva som skjer fremover mtp. mammablogging og barnas synspunkter på det. Anonymous poster hash: 82fdd...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå