Gå til innhold

samboer lyger om at han runker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var da veldig "storm i et vannglass". Må nesten le litt jeg, hvis du ener dette er et problem. Synes det høres ut som du har en flott mann. Tror du skal tro han. Han har vel lekket litt sæd da, om det er etter sex med deg eller om natten eller en eller annen gang, spiller det noen rolle da. Ikke sikkert han noterer i kalenderen når slikt skjer, og svarer som best han kan når du spør. Kanskje fant du en truse fra lang tid tilbake, da han hadde "lov" til å runke.

Hehe, må le igjen, ser for meg lukte inspeksjonen av gamle skitne truser.

Anonymous poster hash: 4e763...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her må være tull.

Anonymous poster hash: 39c83...d5f

Skrevet

Dette har du virkelig ingenting med!! Han er sikkert så kei av kontrolleringsbehovet ditt at han lyver på trass!

Hadde nekta jeg også. Herregud.. psyko..!

Anonymous poster hash: 85d6f...68f

Skrevet

La det gå hi, du skulle aldri spurt ham ut. Da du så boxeren skulle du bare vasket den. Hvorfor spurte du ham når det er så tydelig hva han har gjort?

Anonymous poster hash: 4fde0...b47

Skrevet

Hæ? Er du seriøs?

Du må ta deg sammen. Øyeblikkelig!

Anonymous poster hash: c22d6...10a

Skrevet

vet dere hva dere har helt rett!! jeg gjikk over en grense. jeg er ikke kontrolerende men liker ikke att han lyver! er det som er hele poenget her egentlig. jeg har bedt om ynskyldning for oppførselen min og vi er venner ijenn😄 vi er veldig glade i hverandre og har et strålende sexliv😅😅 haha..om noen år ler vel vi av dette😂 haha... God Helg😃

hi

Anonymous poster hash: 5212f...c82

Skrevet

vet dere hva dere har helt rett!! jeg gjikk over en grense. jeg er ikke kontrolerende men liker ikke att han lyver! er det som er hele poenget her egentlig. jeg har bedt om ynskyldning for oppførselen min og vi er venner ijenn😄 vi er veldig glade i hverandre og har et strålende sexliv😅😅 haha..om noen år ler vel vi av dette😂 haha... God Helg😃

hi

Så bra hi at dere er på bølgelengde igjen 😀👍

Skrevet

fordi de lokter sæd og er hvitt.

hi

😂😂😂😂😂😂 herregud... stappet du nesen i trusen hans?😂😂😂👏🏻 du høres gal ut🤔👋🏻

Anonymous poster hash: 027d6...aa9

Skrevet

Så bra hi at dere er på bølgelengde igjen 😀👍

Så bra 👏🏻👌🏻

Anonymous poster hash: 027d6...aa9

Skrevet

og til dere som henger dere opp i lokten. nei jeg loktet ikke på boxeren men han har ganske kraftig lokt på sæden sin så kjente de når jeg tok den opp for å rydde og hive den til vask..også var den våt.

hi

Skrevet

Hahahaha😂, bra du tok til fornuft, hi. God helg 😊

Anonymous poster hash: 2e7ff...320

Skrevet

Tuller du? Er det virkelig et samtaleemne hjemme hos dere?? Stakkars mann!! La han få runke når han vil.

Djeeeez!! Slutter aldri å bli sjokkert her inne... 🙈

Anonymous poster hash: f3f97...ce9

Skrevet

Om han tok på bokseren rett etter sex så vil det fremdeles komme ut sæd altså...

Skrevet

Det er så mye med dette som er sært:

1) sjekke undertøyet

2) konfrontere ham med hva du fant i undertøyet

3) ikke gi deg nå han forklarer

4) legge ut om det på nett

SÆRT!

Anonymous poster hash: a4d60...f4b

Akkurat! Og i tillegg er skrivemåten og ikke minsts alle skrivefeilene i innlegget veldig lik tidligere tulletråder, så en skal ikke se bort i fra at HI er så sær at hun lyver på alderen heller...

Skrevet

Hahaha! Du er passe søt, da. Likte spesielt godt at det ble en helomvending midt i tråden din. Ser for meg at du bare blir helt koko over dette, og kjefter ned mannen og forter deg å skrive et innlegg her inne før du får tenkt deg om. Plutselig innser du hvor teit du er, og snur på flisa. Hahaha! Ustabil!

Skrevet

herregud så hysterisk du er

Skrevet

jeg forventer og få ett ærlig svar når jeg har tydelige bevis.. hater når folk lyver!!

hi

Du er helt, helt, helt skrullete.

Hva om han gransket trusene dine etter "bevis" på at du hadde mensen? Eller sopp?

Anonymous poster hash: 2ab83...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...