Gå til innhold

Husvask....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror mange synes dette sikkert både er ekkelt og rart: men jeg vasker altså ikke gulvene mer enn kanskje 1 gang i året. Jeg punktvasker og støvsuger x2 i uka. Tørker støv med tørr klut. Ergo: jeg har mye tid til å holde huset ryddig og fint. Får alltid mange kommentarer på at jeg har det så fint, rent og ryddig.... Jeg tørr jo ikke si at jeg aldri vasker, så jeg later til tider at det er litt hektisk. ..😜 Dette er ment som et lite tips til dere som føler at dere aldri rekker husarbeid og at dere føler huset alltid er rotete... Bruk heller tiden på andre ting enn hodet i bøtta og rompa i Været 😊😆 PS: har to barn og mann, stort hus...Allikevel går det Ann å ikke vaske mye. Jeg tror heller ikke at parketten eller flisene i gang og bad har godt av å bli vasket så mye...

Anonymous poster hash: 88e15...152

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har nesten ikkje vaska gulvene sjølv. Har ny og flott parkett og har ikkje helt funnet ut korleis eg vil vaske den. Har moppet med fuktig mopp (kun vatn), og støvsuger ofte

Flisene på kjøkken og bad har eg moppet oftere med såpe.

Skrevet

Vask er oppskrytt. Det handler om å fjerne støv, boss og flekker. Og stelle plantene sine, ustelte planter gir inntrykk av et vanskjøttet hjem.

Anonymous poster hash: 8627e...9a4

Skrevet

Enig at vasking er oppskrytt. Vi vasker badgulvet 1-4 ganger i mnd. Gulv i stua og gang vaskes sporadisk ettersom hvor mye kapasitet vi har. Ellers har vi en robotstøvsuger som sparer oss for mye bryderi. Så kjekt å slippe å bruke tid på å støvsuge under sofa eller senga , bare å starte robotstøvsuger 😊

Anonymous poster hash: 80514...fea

Skrevet

Derfor har jeg bare kunstige blomster : )

Anonymous poster hash: bd488...75c

Skrevet

samme her!  dagens støvsugere er gode, jeg ser når jeg en sjelden gang drar over med en hvit klut at den er nesten like hvit etter vasken..tar det som et tegn på at det ligger igjen veldig lite støv og skitt etter støvsuging, så hvorfor stresse med vasking da!

vasker badet da, og flisene på kjøkkenet

Anonymous poster hash: a8b76...653
Skrevet

Jeg elsker følelsen av nyvasket hus. Så her vaskes det ofte 😂

Anonymous poster hash: d5987...15c

Skrevet

Vi vasker flekker rundt matbord og på kjøkkengulv, og badegulvet. Ellers er det nesten bare støvsuging i vårt hus. Tipper alle gulv blir vasket en gang hver 6-8 uke.

Vi har det rent og ryddig😊

Anonymous poster hash: c47ef...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...