Gå til innhold

Tåler GPS/telefonklokker så lite? 😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne telefonklokka til min datter. Men får den ble tatt i bruk ble den ødelagt. Fikk den ikke til å fungere (det var ingen kobling mellom klokka og app på tlf så fikk ikke lagt til telefonnummer på klokka). Tok ut og inn SIM kort eit par gonger for å se om det hjalp, og da gikk den ene ledningen fra batteri til klokke av så nå er klokka helt ødelagt. Tåler de virkelig så lite? 1000 kr rett i dass. Kjøpte forøvrig på ei byttegruppe og får ikkje bestillingsnr. av vedkommende så får ikkje klaga.

Anonymous poster hash: b515c...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-0-50838500-1487374483_thumb.jpg

Skrevet

Vet ikke altså, men jeg kjøpte en sånn til min sønn. Har fungert greit den altså, men syns den ser billig ut. GPS fungerer forresten ikke skikkelig på appen, men telefonfunksjonen virker.

Synes appen er veldig dårlig.

Anonymous poster hash: 472f3...bf2

Skrevet

Det skjedde med en jeg kjøpte også, så akkurat denne typen er nok litt skrøpelig. Anbefaler de der du putter SIM-kortet inn i et hull i siden i stedet.

Jeg klaget og fikk ny, men det er jo litt vanskelig uten bestillingsnummer. Tipper grunnen til at du ikke får det er at den er kjøpt på eBay for en hundrelapp.

Jeg bestilte for øvrig på wonsafe.com. Mye billigere enn i Norge.

Anonymous poster hash: 92c87...c43

Skrevet

Hvis du ikke får bestillingsnummeret, må du kunne heve kjøpet hos henne i stedet, så får hun ra det videre. Du får true med anmeldelse av svindel...

Anonymous poster hash: fa9a2...d16

Skrevet

Det der ser ut som en ebay klokke.

Anonymous poster hash: e2f69...742

Skrevet

Nei, de har ulike knapper, hvis du ser på bildet...

Anonymous poster hash: fa9a2...d16

Hvis du blar vidre til bilde nr 4 ser du det er samme knapper.

Anonymous poster hash: e2f69...742

Skrevet

Du har nok kjøpt katta i sekken... Som en annen skriver, så er den helt lik klokka i ebay-linken.

Anonymous poster hash: b65ff...c4a

Skrevet

Du har nok kjøpt katta i sekken... Som en annen skriver, så er den helt lik klokka i ebay-linken.

Anonymous poster hash: b65ff...c4a

Den er også helt lik denne:

https://wonsafe.com/collections/kids-gps-watch/products/wonlex-setracker-anti-lost-kids-gps-watch-q50-sos-function-compatible-with-ios-android

Du kan ikke se på bildet av klokken hvor den er kjøpt, men det vil være forskjell på esken. De fleste klokkene som selges finner man kopier av på ebay.

Anonymous poster hash: 92c87...c43

Skrevet

Ifølge hun jeg kjøpte den av ble den bestilt på smartevarer.no. Men hun fikk den selv i julegave (de fekk visstnok to like). Hun som gav den vil ikkje gi fra seg bestillingsnr. Kommer jeg noen veg med å oppheve kjøpet? HI

Skrevet

Ifølge hun jeg kjøpte den av ble den bestilt på smartevarer.no. Men hun fikk den selv i julegave (de fekk visstnok to like). Hun som gav den vil ikkje gi fra seg bestillingsnr. Kommer jeg noen veg med å oppheve kjøpet? HI

Når du kjøper av privatpersoner tar du en risiko fordi du ikke aner om de forteller sannheten. Du har heller ingen rett til å få hevet kjøpet, så du må nok innse at disse pengene er tapt og heller bruke dem i en butikk neste gang.

Anonymous poster hash: 6d687...86a

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat den på ebay til 80kr;) Simkortet virker i den forstand at jeg kan ringe til klokka, men appen kobler den seg ikke opp til.. forventet ikke mer til prisen heller:)

Anonymous poster hash: 51ad4...c4e

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat den på ebay til 80kr;) Simkortet virker i den forstand at jeg kan ringe til klokka, men appen kobler den seg ikke opp til.. forventet ikke mer til prisen heller:) Anonymous poster hash: 51ad4...c4e

Slik var det her og. Kunne ringe til klokka, men ikkje koble den opp mot app. Prøvde derfor å ta ut og inn Sim kort for å se om den da fungerte. Men da røyk ledningen mellom batteri og klokke. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...