Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Jeg forstår at folk er uenige med Trump for eksempel. Synes det er innafor med debatt, protester og kritiske artikler. Likevel kan jeg ikke hjelpe for at jeg synes det hele går for langt. Mannen har knapt fått åpne kjeften før media driter han ut. Og nå snakker jeg om parykkhets, små hender, mobbing av familiemedlemmer etc. Er det greit liksom? At voksne folk holder på sånn? Er det rart barna våre er kjipe mot hverandre når de bombarderes av mobbing gjort av voksne folk? Memes av tilfeldige mennesker som ser annerledes ut der de latterliggjøres. Hva skjedde med godt gammeldags folkevett? Anonymous poster hash: 4330a...f7e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Hvis du bare leser om små hender og rar frisyre må du velge noen mer seriøse medier. Dette er hva jeg leser av Trumpkritikk i dag: https://m.facebook.com/annegrethe.rasmussen?fref=nf&pn_ref=story Anonymous poster hash: 449ef...2ae
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Trump er jo totalt hjerneløs og en komplett idiot. Som i tillegg lyver, manipulerer, og latterliggjør andre mennesker. Han sier nøyaktig hva han vil om respekterte journalister og nyhetsformidlere. Han snakker ikke i hele setninger, men spyr ut en slags hypnotiserende ordsalat, noe som visstnok imponerer de aller svakest stilte, altså de som ikke har et godt nok utviklet ordforråd til å forstå at retorikken hans er totalt innholdsløs. Han ønsker å innskrenke kvinners rett til abort. Han ødelegger miljøet. HVORFOR skal han ikke få tilbake nlyaktig som folk ønsker? Jeg mener all negativ omtale av han er et skritt nærmere en verden uten han. Anonymous poster hash: 85d09...c40
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 Trump er jo totalt hjerneløs og en komplett idiot. Som i tillegg lyver, manipulerer, og latterliggjør andre mennesker. Han sier nøyaktig hva han vil om respekterte journalister og nyhetsformidlere. Han snakker ikke i hele setninger, men spyr ut en slags hypnotiserende ordsalat, noe som visstnok imponerer de aller svakest stilte, altså de som ikke har et godt nok utviklet ordforråd til å forstå at retorikken hans er totalt innholdsløs. Han ønsker å innskrenke kvinners rett til abort. Han ødelegger miljøet. HVORFOR skal han ikke få tilbake nlyaktig som folk ønsker? Jeg mener all negativ omtale av han er et skritt nærmere en verden uten han. Anonymous poster hash: 85d09...c40 Du mener altså at det er greit å mobbe folk som er uenige med deg. Innskrenking av abort er jo det desidert mest fornuftige han har snakket om! Forresten Anonymous poster hash: c73d5...c3e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #5 Skrevet 18. februar 2017 Du mener altså at det er greit å mobbe folk som er uenige med deg. Innskrenking av abort er jo det desidert mest fornuftige han har snakket om! Forresten Anonymous poster hash: c73d5...c3e Hjelp. Med et slikt syn på kvinners valgfrihet kan jeg ikke diskutere med deg. Og om du ikke har skjønt det, så kan jeg jo forsøke å forklare. Ved å latterliggjøre Trump på en slik måte at han får såret det enorme ego'et sitt, vil han fort bli så provosert at han tyr til Twitter enda mer, og langer ut på pressekonferanser i enda større grad. Dette er i det lange løp bra, fordi jo mer han dummer seg ut i media, jo fortere vil uengasjerte amerikanere og til og med hans støttespillere se hvor uegnet og vettløs han er. Alt er til syvende og sist rettet mot å få den her vitsen av en ''president'' til å måtte gå av/bli satt av. Anonymous poster hash: 85d09...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå