Gå til innhold

Hva syns dere du de nye sangene til Ed Sheeran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vel sluppet 3 fra det nye albumet? Syns de er fantastiske og han er så flink!

Anonymous poster hash: 66434...c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. Jeg henviser til profilbildet mitt.

Skrevet

Vel. Jeg henviser til profilbildet mitt.

Duuuu.... syns ikke Ed hører til i den kategorien altså ;)

Skrevet

Duuuu.... syns ikke Ed hører til i den kategorien altså ;)

Musikk uten baller-kategorien? Joa. Ikke at han er den verste, da.

Skrevet

Elsker de !

Anonymous poster hash: 2c485...a3f

Skrevet

Shape of you! ❤

Anonymous poster hash: 9340b...de6

• 3 uker senere...
Skrevet

http://www.aftenposten.no/kultur/Ed-Sheeran-Lyden-av-popular-middelmadighet-616611b.html

Lyden av populær middelmådighet, ja. Aftenposten sier følgende: " ÷ (divide) [tittel på albumet] er med noen unntak såpass kjedelig at man nesten glemmer at det surrer på. Et slags minste felles multiplum av radioformatert pop, folk og rock." Mens Klassekampen sammelikner albumet med global oppvarming og kaller det et endetidstegn at dette er det største i pop i øyeblikket, med gigantiske strømmetall.

I rest my case.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har hørt alle, men liker generelt det han gjør. Som person virker han også fin.

Det er veldig ofte jeg er i utakt med kritikere både når det gjelder bøker og musikk. Jeg er nok ganske middelmådig på den kulturelle fronten.

Skrevet

Nye? Har hørt så mye på de at de er ikke nye lenger i mine ører 😀

Men ja, han er fantastisk. Men veldig kommersiell. Det beste av alt, han virker veldig normal.

Skrevet

Nye? Har hørt så mye på de at de er ikke nye lenger i mine ører 😀

Men ja, han er fantastisk. Men veldig kommersiell. Det beste av alt, han virker veldig normal.

Skrevet

http://www.aftenposten.no/kultur/Ed-Sheeran-Lyden-av-popular-middelmadighet-616611b.html

Lyden av populær middelmådighet, ja. Aftenposten sier følgende: " ÷ (divide) [tittel på albumet] er med noen unntak såpass kjedelig at man nesten glemmer at det surrer på. Et slags minste felles multiplum av radioformatert pop, folk og rock." Mens Klassekampen sammelikner albumet med global oppvarming og kaller det et endetidstegn at dette er det største i pop i øyeblikket, med gigantiske strømmetall.

I rest my case.

Noe som taler til hans fordel er at han i følge VG har slått til Justin Bieber med en golfkølle...
Skrevet

Han er en god låtskriver, og noen av sangene hans som han synger selv synes jeg er helt greie. Personlig liker jeg bedre rock, men jeg var tenåring på begynnelsen av 2000, så jeg har hørt på min dose dance, trance og gudene må vite hva alt heter.

Anonymous poster hash: 075e1...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...