Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Hvilke kriser hadde vært nok til at du valgte å forlate mannen? Altså, økonomisk laget av han. Anonymous poster hash: 17239...df0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 * egoistisk bruk av penger * løgn om økonomi * tafatt Anonymous poster hash: 731a0...a83
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Alle! Absolutt alle. Orker ikke å dele livet med noen som ikke kan vøre voksen når det gjelder økonomi. Anonymous poster hash: 61436...ae3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Hva vet vel vi om fortiden? Jeg dømmer ingen. Anonymous poster hash: 8652c...18c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Alle her også, så lenge det var selvforskyldt. (Ikke om han mistet jobben pga nedbemanning f.eks.) Men det er fordi vi har vært gjennom økonomiske kriser før, der han har gjemt regninger og spilt bort de siste pengene vi hadde igjen til mat 2 uker før lønning osv. Jeg tok fullstendig kontrollen over økonomien i flere år, han lovte å aldri spille eller være uærlig om økonomi igjen. Tilliten og hans ansvarlighet ble gradvis bygd opp, og til slutt kunne jeg endelig stole på ham, la være å sjekke nettbanken hans, og alle betalingsanmerkninger er borte etter hard jobbing slik at vi omsider kunne kjøpe hus. Jeg orker ikke å gå gjennom alt det på nytt og samtidig vite at han likevel kunne gjort det enda en gang om nye 15 år. Tilliten hadde ikke vært mulig å bygge opp igjen. Anonymous poster hash: 16661...59f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Nei ikke nok. Ikke for meg. Men, jeg er vel av den gamle skolen hvor en skal finne ut av ting sammen. Er kjærligheten sterk kan den flytte fjell. Anonymous poster hash: 8652c...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå