Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 de konverterer religion ? I lys av Malika Bayan saken kom jeg til å tenke på dette. Hun het Charlotte før, men da hun konverterte skiftet hun navn. Hvorfor gjør de som konverterer dette? Navn og religion har jo ikke noe med hverandre å gjøre ? Eller tar jeg feil ? Anonymous poster hash: 2606f...4e1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Muslimer har muslimske navn vet jeg. Muslimer vet utifra navnet om folk er muslim eller ikke Anonymous poster hash: ccb9c...3e6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Når man blir nonne skifter man også navn. Da tar de en helgens navn i tillegg eller i stedet for sitt eget. Derfor det blir mye Anna, Veronica og Birgitta. Anonymous poster hash: ab6f1...b07
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Kanskje for å markere sin nye identitet? Det er jo en stor endring å konvertere til en annen religion. Anonymous poster hash: 702d8...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå