Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Sikkert ett litt dumt spørsmål,men er det noen her som har trodd de har ADD/ADHD,men så har ikke fagfolk som psykriater vært enig? Jeg skal begynne utredning av ADD i neste uke å er overbevist om at jeg har det,men nesten litt redd for at de skal finne ut det motsatte Har jeg ikke ADD så går jeg tilbake til å bare være stokk dum Jeg har alltid gjort det ekstremt dårlig på skolen og har ikke klart å konsentrere meg. Jeg har alltid bare tenkt at jeg rett og slett er dum,men både en vennine av meg og læreren min på videregående tror det kan være ADD. Anonymous poster hash: 72d15...523 Anonymous poster hash: aab98...48a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Forskjell på dum og konsentrasjonsvansker. Anonymous poster hash: 1b9b5...981
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Det var ikke bare konsentrasjonvasker jeg hadde også vanskelig for å lære. Å det ble jo ikke bedre av den skolen jeg gikk på! Hvis jeg ikke klarte oppgavene vi skulle gjort i timene så måtte jeg sitte inne i friminuttet å gjøre oppgaven helt alene.Det hjalp meg overhodet ikke.Dette var tidig på barneskolen. Anonymous poster hash: aab98...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå