Gå til innhold

Å fytti helv... der gikk det skikkelig galt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta med meg barna ut for å sparke litt fotball før storebror skulle på fotballtrening.

Gikk ned trappen vår og tråkket på en rotten planke på en pall,

vrikket foten og gikk rett i grusen. Hadde ikke barna vert der og sett dette han jeg nok begynt å gråte😅

Jeg er gravid (uke27) og sliter noe sykt med bekkenet fra før og går til behandling hos fysioterapeut og kiropraktor.

Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, klarer så og si ikke å gå uten at tårene spruter.

Noen som har tips til meg?? Kan jo ikke ringe legevakta for dette, de kan jo ikke gjøre noe med smertene de?

Nei nå ble jeg fortvila😩

Anonymous poster hash: 17a13...4f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ta med meg barna ut for å sparke litt fotball før storebror skulle på fotballtrening.

Gikk ned trappen vår og tråkket på en rotten planke på en pall,

vrikket foten og gikk rett i grusen. Hadde ikke barna vert der og sett dette han jeg nok begynt å gråte😅

Jeg er gravid (uke27) og sliter noe sykt med bekkenet fra før og går til behandling hos fysioterapeut og kiropraktor.

Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, klarer så og si ikke å gå uten at tårene spruter.

Noen som har tips til meg?? Kan jo ikke ringe legevakta for dette, de kan jo ikke gjøre noe med smertene de?

Nei nå ble jeg fortvila😩

Masse is på, ro, hvile og støttebandasje eller teip. Bruk krykker. Gå opp trappa med den gode foten, ned med den dårlige; ikke med alternerende ben.

Ring etter hjelp med ungene, og riktig god bedring!

Anonymous poster hash: 97800...171

Skrevet

Hadde ikke barna vært der så hadde du grått?😂 Er ikke farlig å vise naturlige følelser ovenfor barna vettu

Skrevet

Uff, jeg aner ikke hva du skal eller kan gjøre, men det der hørtes fryktelig vondt og ille ut! :(
God bedring! Håper det er over til i morgen alt!  :hjerte:

Anonymous poster hash: 05301...776
Skrevet

Tusen takk for omtanke damer❤

Og takk for tips.

Vi er flinke å vise følelser å fortelle barna våre at det er lov å gråte hvis man feks. får vondt osv.

Jeg valgte å ikke vise hvor vondt jeg fikk da jeg så frykten i øynene deres å at de er veldig preget av at mamma har så vondt i hverdagen. Minstemann sier hver gang jeg skal hjelpe han med noe "ikke si au mamma, da blir jeg trist i hjertet mitt"..så var bare derfor jeg valgte å ikke gråte foran dem :-/

Har heldigvis en fantastisk mann med stor F som hjelper til å ber meg slappe av :-)

Hi

Skrevet

Selvfølgelig kan du kontakte legevakten og de kan behandle skader. Er du hoven i foten bør du holde den høyt og avkjøle den, mulig du også bør bandasjeres og bruke krykker også for å unngå for mye belastning i en periode.

Anonymous poster hash: f7c6b...19f

Skrevet

Har heldigvis en fantastisk mann med stor F som hjelper til å ber meg slappe av :-)

Hi

Nå ble jeg nysgjerrig, hva er mann med stor F?

Ellers, god bedring med fot, is den ned, hold den høyt, kom deg til fysioterapeut /naprapat /Osteopat på mandag!

Anonymous poster hash: ffb7f...dcf

Skrevet

Hi

Ellers, god bedring med fot, is den ned, hold den høyt, kom deg til fysioterapeut /naprapat /Osteopat på mandag!

😂😂😂 Satt akkurat å lurte på det samme!!

Anonymous poster hash: 1a7ef...80c

Skrevet

Hi

Jeg vil også gjerne se den store effen hans...

Skrevet

Så treige dere er, damer.... fantastisk mann med stor F i fantastisk! :)

Er det foten eller ankelen din som er vond, Hi? Hvor der i så fall?

Hvis foten er så vond at du ikke greier å tråkke på den uten at tårene spruter så kan det være du burde fått sjekket den for å utelukke brudd.

Anonymous poster hash: 34a51...ad6
Skrevet

Hahaha, ja, der var jeg også, mener hun stor D? 🙊🙊🙊

Skrevet

Altså fantastisk, (F)antastisk med stor F i fantastisk

Det er ikke ankelen som er vond, men bekkenet ble 100ganger verre. Skal til legen på mandag faktisk får se hvordan det går da og eventuelt høre om tips.

Hi

Skrevet

Stor fitte??

Anonymous poster hash: 164dc...0cc

Skrevet

Herregud nå må jeg være trøtt, jeg synes nemlig det var skikkelig morsomt med mannen med stor F. Jeg lo høyt i stua her, hi hi hi.

Anonymous poster hash: 233fe...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...