Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Hvilken burde jeg kjøpe, har fått barn, men bare med ks (etter timer med rier)? Jeg er lav og lita om det har noen betydning. Hvor finner jeg god info om bruk? Anonymous poster hash: c2414...887
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Du må bruke stor str, de fleste typene har to å velge i. Jeg har prøvd organicup og byttet nå til ladycup, mer fornøyd med sistnevnte, lettere å sette inn og å få skylt ren. Bestilte rosa😉 organicup finnes kun i blank og er litt "ruere" i overflaten enn ladycup, så den tok farge selv om den ble skylt minst to ganger daglig under bruk. Anonymous poster hash: 8e3d0...4e8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Så nå at du har fått ks. Blør du mye eller er over 30 år skal du ha største str uansett Anonymous poster hash: 8e3d0...4e8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har organicup. Har født 3 barn vaginalt. Har ikke opplevd misfarging. Jeg kjøpte den største. Den virker litt for lang, altså jeg har klippet bort hele stilken, da den stakk utenfor. Og selv uten stilk kan jeg innimellom kjenne den litt i åpningen. Det går ikke ann å dytte den lengre inn, virker som livmortappen sitter veldig langt ned et par dager under mens. Synes den er litt stor og kronglete å sette inn, men har fått mer dreisen på den nå. Har ikke erfaringer med noen andre. Ellers er jeg super fornøyd med menskopp og kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke har kjøpt meg det før. Anonymous poster hash: 52fa1...630
amandine Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har ladycup, veldig godt fornøyd. Hadde mooncup før, men liker ladycup bedre.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har ladycup, veldig godt fornøyd. Hadde mooncup før, men liker ladycup bedre. Jeg har og ladycup. Kjempefornøyd. 😊👍 Og du bør ha str S, siden du ikke har født vaginalt, HI. Anonymous poster hash: e3bb3...45b
Magia Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Kjøpte en fra Sverige (menskopp.se). De har to strl, og har du kjøpt feil, kan du få den andre størrelsen etter å ha prøvd noen mnd. Jeg hadde en mooncup før det, og den ble jeg så sint på at jeg kasta i søpla. Den bare lakk og gnagde. Den svenske liker jeg godt. Passe fast, så den bretter seg lett ut, sitter som bare det hele dagen uansett hva jeg gjør. Anbefales!
Tjofsen Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Har ladycup. Veldig fornøyd med den. Har ikke prøvd andre merker.
Lille krøll Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Har liten ladycup. Har ks etter timer med rier. Opplever det har mer med hvor mye du blør å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå