Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har kun lyst på gutter. Faktisk så sterkt at jeg har vurdert å dra til USA for å få satt inn gutteembryo. Tanken på å få en jente gjør meg rett og slett uvel. Jeg har aldri hatt kjæledyr som er hunnkjønn fordi jeg alltid har foretrukket hanner. Skjønner ikke hvordan man skal kose med en jentebaby. Føler de manipulerer på en helt annen måte enn gutter. Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Haha.. fint fiskevær i dag? Kanskje du ikke skal få en maipulerende baby i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Haha.. fint fiskevær i dag? Kanskje du ikke skal få en maipulerende baby i det hele tatt? Herrefred Lektor Doppler. Du roper troll over en lav sko. Er det helt utenkelig at det finnes mennesker der ute som sitter med følelser som ikke snakkes om fordi det er tabubelagt? Det er en grunn til at holdninger og tabuer opprettholdes. Her inne skal man ihvertfall kunne lufte dem. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har kun lyst på gutter. Faktisk så sterkt at jeg har vurdert å dra til USA for å få satt inn gutteembryo. Tanken på å få en jente gjør meg rett og slett uvel. Jeg har aldri hatt kjæledyr som er hunnkjønn fordi jeg alltid har foretrukket hanner. Skjønner ikke hvordan man skal kose med en jentebaby. Føler de manipulerer på en helt annen måte enn gutter. Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Kom deg til psykolog på mandag! Anonymous poster hash: f7e2c...a39
*Miss Marple* Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Jeg skulle til å svare, men livet er for kort. God tur til USA.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Du får adoptere vekk alle jentene du får da vet du. Du blir nok en fantastisk mor... Anonymous poster hash: f3382...ce9
Urwa Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har kun lyst på gutter. Faktisk så sterkt at jeg har vurdert å dra til USA for å få satt inn gutteembryo. Tanken på å få en jente gjør meg rett og slett uvel. Jeg har aldri hatt kjæledyr som er hunnkjønn fordi jeg alltid har foretrukket hanner. Skjønner ikke hvordan man skal kose med en jentebaby. Føler de manipulerer på en helt annen måte enn gutter. Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Siden "tanken på jente får deg uvel",blir du uvel av å tenke på deg selv også🤔?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Siden du påstår du ikke er et troll, svarer jeg deg som om du ikke er det.. Fy f, du bør virkelig jobbe med deg selv før du i det hele tatt vurderer å få et barn, fordi sånne tanker er syke!! Anonymous poster hash: ed3a9...49c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Jeg ville bare ha jenter. Skjønte ikke hvordan man kunne synes en guttebaby var like stas. Så ikke helt for meg at det skulle være like greit å amme en gutt. (Teit, ja jeg vet!) Så fikk jeg vite at det var en lillebror på tur. Ble nesten panikkslagen. Kunne ikke forstå at jeg skulle like han like godt. Små gutter var jo bråkete, brutale og voldsomme. Så ufattelig glad for at jeg fikk en gutt og oppdaget at det er akkurat like fantastisk som å få en jente. Tingen er at man ikke kan fatte hvordan det er fordi man ikke helt relaterer seg til at det ikke er en tilfeldig jente/gutt, men faktisk sitt eget barn! Anonymous poster hash: 4382b...be8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Som mor til både gutter og jente kan jeg med hånden på hjertet si: Kjønn betyr nix, nada og ingenting. Jenter er akkurat like herlige som gutter😊 Anonymous poster hash: d58f6...6ee
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har fem gutter!! Må jo være din store helt da... fikset de helt uten juks også, så det er mulig... 😀 Storkoser meg sammen med flokken min. Anonymous poster hash: ebd91...0b1
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. februar 2017 #12 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har kun lyst på gutter. Faktisk så sterkt at jeg har vurdert å dra til USA for å få satt inn gutteembryo. Tanken på å få en jente gjør meg rett og slett uvel. Jeg har aldri hatt kjæledyr som er hunnkjønn fordi jeg alltid har foretrukket hanner. Skjønner ikke hvordan man skal kose med en jentebaby. Føler de manipulerer på en helt annen måte enn gutter. Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #13 Skrevet 17. februar 2017 Med den innstillingen vet jeg ikke om det å få barn er en god ide uansett. Ok,det forskjeller og det er lov å ønske det ene eller andre mest. Men å ikke skjønne hvordan man skal kose med et nyfødt barn av det ene eller andre kjønn er en merkelig ting å si. De holdes, bæres, strykes og susses på helt likt uansett kjønn. Tror du burde skaffe deg noen timer med psykolog og ordne opp litt i ting før du blir mor. Anonymous poster hash: 00caf...b1b
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #14 Skrevet 17. februar 2017 Er sikkert enklere og billigere å bli gravid, men så ta abort om det viser seg å være en jente... Anonymous poster hash: 657da...a79
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #15 Skrevet 17. februar 2017 Jeg ønsket meg også gutter (av en eller annen grunn er det mer stuerent her inne å innrømme at man ønsker seg jenter). Men ikke i så alvorlig grad at jeg vurderte å sette inn embryo... Fikk jente som nummer to, viste seg å være stas det og 😊 Anonymous poster hash: 7599a...e99
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har kun lyst på gutter. Faktisk så sterkt at jeg har vurdert å dra til USA for å få satt inn gutteembryo. Tanken på å få en jente gjør meg rett og slett uvel. Jeg har aldri hatt kjæledyr som er hunnkjønn fordi jeg alltid har foretrukket hanner. Skjønner ikke hvordan man skal kose med en jentebaby. Føler de manipulerer på en helt annen måte enn gutter. Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Nysgjerrig på hvilken tråd det var som "inspirerte" deg?!? Anonymous poster hash: 069e9...841
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 Er sikkert enklere og billigere å bli gravid, men så ta abort om det viser seg å være en jente... Anonymous poster hash: 657da...a79 Vil ikke ta aborter dersom jeg kan unngå det. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #18 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har kun lyst på gutter. Faktisk så sterkt at jeg har vurdert å dra til USA for å få satt inn gutteembryo. Tanken på å få en jente gjør meg rett og slett uvel. Jeg har aldri hatt kjæledyr som er hunnkjønn fordi jeg alltid har foretrukket hanner. Skjønner ikke hvordan man skal kose med en jentebaby. Føler de manipulerer på en helt annen måte enn gutter. Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Du bør egentlig bare holde deg til kjæledyr. Barn bør du ikke få, hverken gutter eller jenter. Mennesker med så store problem som du har, burde ikke videreføre sitt genetiske materiale eller holdninger. Og.. Tenk om gutte-embryoet du får satt inn er født i feil kropp?! Anonymous poster hash: 36c24...910
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 Du bør egentlig bare holde deg til kjæledyr. Barn bør du ikke få, hverken gutter eller jenter. Mennesker med så store problem som du har, burde ikke videreføre sitt genetiske materiale eller holdninger. Og.. Tenk om gutte-embryoet du får satt inn er født i feil kropp?! Anonymous poster hash: 36c24...910 Snakk om å ta ting ut av proposjoner. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #20 Skrevet 17. februar 2017 Snakk om å ta ting ut av proposjoner. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Det er du som er på villspor her, ikke jeg. Dersom man har så store problem med å få jentebaby at man vurderer å krysse en tydelig etisk grense med sjumilsstøvler, så burde man la være å få barn. Du kan som sagt, holde deg til kjæledyr. Barn er noe man ubetinget elsker uavhengig av hvilket kjønn, legning osv. barnet har. Ikke noe man bestiller på en klinkk i USA. Jeg håper og tror du troller, fordi ingen kan være så korka. Og er man det, søker man hjelp. For dette skjønner du at er sykt. Anonymous poster hash: 36c24...910
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #21 Skrevet 17. februar 2017 Ro dere ned alle sammen... Folks innerste tanker er ikke alltid til for å deles... det kan fort føre til hoderulling. Men, på en anonym side synes jeg det av å til må være lov å lufte seg... burde det ikke? Jeg er sikker på at dere alle som en har en eller annen tanke som ikke tåler dagslys? Noe annet ville vært rart. Hi, jeg synes ikke du er så merkelig. Ganske vanlige tanker blandt mange. Mange damer vil ha jente, mange menn vil ha gutt... ikke unormalt, så hvordan du klarte å røre så innmari i gryta for andre brukere her inne har jeg vanskelig for å forstå. Om du en dag blir gravid, venter jente, og får sjokk... jobb med det, for jeg lover deg, at uansett hva som skulle ploppe ut så kommer du til å elske barnet ditt Anonymous poster hash: 7fb3d...a00
Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. februar 2017 #22 Skrevet 17. februar 2017 Vil ikke ta aborter dersom jeg kan unngå det. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Så å drepe embryo INNI kroppen er fælt, men å drepe embryo UTENFOR kroppen er helt ok?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #23 Skrevet 18. februar 2017 Så å drepe embryo INNI kroppen er fælt, men å drepe embryo UTENFOR kroppen er helt ok? Ingen av delene er fælt. Men det er bedre for kroppen å slippe å måtte støte ut noe. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #24 Skrevet 18. februar 2017 Ingen av delene er fælt. Men det er bedre for kroppen å slippe å måtte støte ut noe. HI Anonymous poster hash: 4ddd4...8fd Fortsatt nysgjerrig på hvor du er blitt inspirert hen? Anonymous poster hash: 069e9...841
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2017 #25 Skrevet 18. februar 2017 Men liker du deg selv da? Du er vel hunkjønn? Kanskje du er skikkelig ekkel og kjip siden du har så sterke antipatier mot hunkjønn...? Helt ok å ønske seg gutter, men å bestemme kjønn har jeg liten sans for. Anonymous poster hash: 77808...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå