Gå til innhold

Norges mest solgte vin er masseprodusert saft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man styre unna, hvis man synes det smaker godt? På generelt grunnlag må jeg bare si at jeg blir veldig provosert over den holdningen; hvis mange liker noe, så er det liksom automatisk noe dritt....! At de mestselgende vinene i Norge er fulle av sukker, er ikke noen nyhet, men folk må da få drikke det de vil?

Skrevet

Hvorfor skal man styre unna, hvis man synes det smaker godt? På generelt grunnlag må jeg bare si at jeg blir veldig provosert over den holdningen; hvis mange liker noe, så er det liksom automatisk noe dritt....! At de mestselgende vinene i Norge er fulle av sukker, er ikke noen nyhet, men folk må da få drikke det de vil?

Det handler vel mer om at folk kan få bedre produkter til samme pris. Folk handler ofte den samme vinen av vane.

Jeg setter i hvert fall pris på tipset, jeg prøver gjerne noe av høyere kvalitet :)

Anonymous poster hash: 61d51...9fe

Skrevet

Falling Feather er da uansett sååå 2015.

Jeg drikker bare crèmant de Bourgogne, og slutter ikke med det før saueflokken har fulgt etter og gjort den også til plebeier-saft!

Da går jeg over til gjæret melk fra håndmelkede, mongolske villhest-hopper.

Anonymous poster hash: e5af9...ce8

Skrevet

Eg drikk berre pinnevin! (rett opp handa dei som skjønnar kva eg meinar😂😂😂)

Anonymous poster hash: fac6e...31e

Skrevet

🙋
Skrevet

Eg er ei enkel sjel, likar fleire av dei avbilda vinane godt. Det betyr ikkje at eg ikkje prøvar ut nye vinar.

Til maten kan "kvalitet" vere godt, eg fortel gjerne på polet kva som skal serverast og får som oftast noko som passar godt, om eg tek eit par glas utan følge av mat tek eg gjerne "masseprodusert saft". Eg nektar å skamme meg over det.

Men vinforbruket mitt er uansett magert.

Skrevet

Gud, så 2012 av deg! Skjerpings!

Anonymous poster hash: e5af9...ce8

Skrevet

Rett opp handa eller rekk opp handa? 😀

Nei, eg veit ikkje kva pinnevin er 🍷

Anonymous poster hash: 88f04...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...