Gå til innhold

Flere som er glade for Sylvi Listhaugs vikar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne kjekke karen skal være vikar for Sylvi Listhaug mens hun er i barselpermisjon. Jeg har alltid oppfattet han som en sjarmerende og dyktig kar. Flere som er glad for at han er den som tar over mens Sylvi Listhaug er borte et par måneder?

Per-Sandberg.jpg

Anonymous poster hash: a95f1...f9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her har vi et eksempel på rotta som border det synkende skipet.

Skrevet

Hahaha, ja han der er skoleeksempelet på kjekk kar 😂😂😏

Anonymous poster hash: dbf9d...92d

Skrevet

Troll!

Nei, vet du hva! Jeg er også lei meg for at Sylvi må ut i permisjon, men Per Sandberg er også streng og klarer garantert å videreføre den gode politikken Sylvi har ført mens hun er borte. Men ja, jeg gleder meg også til Sylvi kommer tilbake.

Skrevet

Er du seriøs??!

Anonymous poster hash: 44b0d...e5a

Skrevet

Er du seriøs??!

Anonymous poster hash: 44b0d...e5a

Om hva da? Jeg synes det er trist at Sylvi må ut i permisjon, om det er det du lurer på. Men hun har barn og hun fortjener å ha et familieliv også. <3 Det var ikke ment som å tråkke på Sylvi Listhaug nei.

Skrevet

Han har jo slått ned asylsøkere før, så det blir sikkert trivelig for ham å få satt det ordentlig i system i en større skala.

Skrevet

Han har jo slått ned asylsøkere før, så det blir sikkert trivelig for ham å få satt det ordentlig i system i en større skala.

Nettopp...

Anonymous poster hash: 5d546...230

Skrevet

Nei, vet du hva! Jeg er også lei meg for at Sylvi må ut i permisjon, men Per Sandberg er også streng og klarer garantert å videreføre den gode politikken Sylvi har ført mens hun er borte. Men ja, jeg gleder meg også til Sylvi kommer tilbake.

Heldigvis er det valg til høsten.

Anonymous poster hash: 5d546...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...