Gå til innhold

Funker omvendt psykologi på deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at man sier, nei du får ikke lov å spise grønnsakene dine! Også spiser de dem. Nei, ikke kle på deg, også gjør de det? Funker dette på dine barn?

Er så mange som sier at det hjelper, men aldri skjedd her i huset med mine tre barn. 

Anonymous poster hash: cd272...1bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men da som humor, jeg sier det på en tullete måte og det syns 3-åringen er kjempe gøy og så gjør han det. Men er han veldig grinete så hjelper det ikke.

Anonymous poster hash: 392e5...3ee

Skrevet

Som hun over. Er det rette humøret funker det fjell! Også gjør han det samme med meg. "Nei mamma; IKKE SPIS OPP MATEN DIN!" også ler han hjerterått når jeg gjør det likevel :)

Anonymous poster hash: e1368...0f2
Skrevet

På eldste har det aldri fungert. Han var ikke gamle gutten før han påpekte at slikt lureri ikke fungerte.

Yngste fungerte det alltid på, han kunne begynne å grine også fordi han ikke fikk spise grønnsakene.

Anonymous poster hash: 0cc9c...9ca

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 8addd...a5b

Skrevet

Ja, jeg gjør meg tullete og da funker det på 3-åringen. Bruker og tulle med at han ikke får lov å legge seg, og da spurter han inn i senga 🙂

Anonymous poster hash: de2a3...147

Skrevet

Har aldri funka her. Generelt blir jeg "tatt" på sånne triks. Han var ikke gamle gutten da han sa første gangen at "Mamma, jeg skjønner at du bare prøver å få meg til å spise opp/kle på meg/et eller annet, og det funker ikke".

Skrevet

Nei på storebror, men lillesøster biter på det gang på gang ;)

Anonymous poster hash: 828d8...a41

Skrevet

Kommer an på hvordan. Hvis det gjøres som humor har det fungert innimellom.

Men jeg blir litt svett av mødre som ikke har flere verktøy enn "hvis du ikke kommer nå, så går mamma. Hadet!"

Husker en som hadde barn i samme bhg som meg, der hadde ordet "kom" blitt totalt erstattet med "hadet", fordi ungen bare stakk av når mora kom for å hente. (Og det var visst umulig for henne å ta av skoa, gå etter ungen og sanke han opp.)

Anonymous poster hash: 2f5cd...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...