Gå til innhold

Noen som er fra/bor på Melhus her?😃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bo der? Hvilket området er best å bo i (hvilken side av elven)? Er det litt som å bo på bygda, litt som at alle kjenner alle og vanskelig å komme innpå folk som innflytter?

Vurderer å flytte dit, men er usikker enda.

Anonymous poster hash: 6d57c...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda et spørsmål, hvilke barnehager er bra og hvilke er mindre bra?

Har en 2 åring som går i en dårlig barnehage nå, har lite lyst til å starte i enda en dårlig en.

Hi 😊

Skrevet

Dytter litt 😊

Skrevet

Har ingenting vondt å si om Melhus, stor tilflytning, så ikke alle kjenner alle lenger.

Har både jobbet og bodd der i flere år, men jeg ønsket meg tilbake til Trondheim.

Hadde jeg vurdert å flytte dit hadde nok Gimse/Brekkåsen vært mest aktuelt, barnevennlig med både skole og barnehager i området (gåavstand selv for de minste skolebarna). Beliggenhet i forhold til skole er forsåvidt også bra på store deler av Løvset/Høyeggen, men det er bratt, mye skrå tomter. Men flotte sol og utsiktsforhold da...

Anonymous poster hash: 866d9...076

Skrevet

Kan snakke godt om Brekkåsen/ Gimse, men mere lettvint å bo sentrum. På Gimse er det ny skole med idrettsbarnehage. Vet ikke mye om dem da. Vi hadde barna våre på Gimsøya bhg, og var storfornøyd med den. Men det er noen år siden da. Da dyrket de mat, har et stort uteområde. Vet ikke ang maten nå da. Men flott bhg.

Anonymous poster hash: 4623e...56e

Skrevet

Tusen takk for svar😊👍 da har jeg litt å se på hvertfall 😊

Hi

Skrevet

Hei,

Jeg er derfra, men flyttet for 15 år siden. Jeg husker da jeg vokste opp at jeg syntes det virket koselig å bo i Strandveien. Der ligger det også en bhg som jeg gikk i da jeg var liten. :) Har ei venninne som har hatt sønnen sin der, hun var fornøyd med den.

Det er mange innflyttere til Melhus, så er ikke lenger slik at alle kjenner alle.

Anonymous poster hash: 07d72...bf2

Skrevet

Hei,

Jeg er derfra, men flyttet for 15 år siden. Jeg husker da jeg vokste opp at jeg syntes det virket koselig å bo i Strandveien. Der ligger det også en bhg som jeg gikk i da jeg var liten. :) Har ei venninne som har hatt sønnen sin der, hun var fornøyd med den.

Det er mange innflyttere til Melhus, så er ikke lenger slik at alle kjenner alle.

Tror mamma jobbet der for 15-20 år siden 🙊

Har ei venninne som bor i Strandveien. Det har forandret seg veldig. Jeg også syns det så koselig ut for 15 år siden. Melhus sentrum er forsåvidt koseligere nå utseende-messing enn det var for 5-6 år siden.

Kommer ikke fra Melhus direkte, men gikk på vgs der.

Anonymous poster hash: 3642e...2c3

Skrevet

Tror mamma jobbet der for 15-20 år siden 🙊

Har ei venninne som bor i Strandveien. Det har forandret seg veldig. Jeg også syns det så koselig ut for 15 år siden. Melhus sentrum er forsåvidt koseligere nå utseende-messing enn det var for 5-6 år siden.

Kommer ikke fra Melhus direkte, men gikk på vgs der.

Anonymous poster hash: 3642e...2c3

Så artig! Ja, det har skjedd masse i Melhus. Jeg finner nesten ikke frem etter at veien har blitt lagt om. 🙈🙊😄

Skrevet

Bare et tips. Sjekk hvor den nye E6 kommer før du kjøper hus

Anonymous poster hash: c56c1...8ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...