Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Mannen fant nylig en ny dame. En han elsker og vil ha. Jeg fant det ut etter noen måneder og vi skal skilles. Den nye dama er fortsatt gift. Mannen hennes vet ingenting. Hun får visst ikke bestemt seg. Jeg har tenkt det ikke er mitt bord... Men jeg føler sånn sympati med hennes mann. Jeg har lovet eksmannen at jeg ikke skal ta kontakt med henne eller mannen hennes. Nå har jeg lyst til å gjøre det. Jeg syns det er fælt at han ikke vet og lever i alle løgnene. Jeg er fortsatt like såret, sint og sviktet uansett. Mitt ekteskap er ødelagt uansett... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: fa21a...185
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Jeg vurderer det samme. Mitt ekteskap er ødelagt, men grunnen til det lever lykkelig siden den andre part er uviten. Det er nok bitterheten og sinnet mitt som tenker disse tankene. Anonymous poster hash: ae603...b54
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Mannen fant nylig en ny dame. En han elsker og vil ha. Jeg fant det ut etter noen måneder og vi skal skilles. Den nye dama er fortsatt gift. Mannen hennes vet ingenting. Hun får visst ikke bestemt seg. Jeg har tenkt det ikke er mitt bord... Men jeg føler sånn sympati med hennes mann. Jeg har lovet eksmannen at jeg ikke skal ta kontakt med henne eller mannen hennes. Nå har jeg lyst til å gjøre det. Jeg syns det er fælt at han ikke vet og lever i alle løgnene. Jeg er fortsatt like såret, sint og sviktet uansett. Mitt ekteskap er ødelagt uansett... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: fa21a...185 Vanskelig problemstilling. Instinktivt ville jeg jo sagt det, bare for å ødelegge mest mulig for min eks og hans elskerinne. Er redd det hadde vært vanskelig å holde igjen. Jeg hadde nok følt en umiddelbar tilfredsstillelse ved å fucke opp mest mulig for den drittkjerringa 😡 Meeeen, når jeg hadde roet meg så hadde jeg tenkt på den uskyldige mannen hennes og eventuelle barn. Og så hadde jeg tenkt at det ikke hadde vært verdt å blande meg. Anonymous poster hash: cafa4...4d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 Bitre ekskoner som vil dra andre ned i sin egen dritt? Skikkelig attraktivt. Anonymous poster hash: e9418...4c5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Folk er forskjellige, men jeg personlig ville fortalt det. Å jeg personlig ville fått vite det. Det absolutt verste jeg vet og ikke forstår hvordan folk klarer er akuratt dette. Å føre andre bak lyset og leve som ingenting, at hun dama ikke klarar å bestemme seg er bare for meg helt forkastelig. Hvorfor skal hu tro at hun sitter med den makta? Velge å vrake å knulle som hun vil å hvem hun vil. Jeg hadde ikke sakt det for å hevne meg, men for å fortelle den stakkars mannen hva som foregår bak hans rygg. Anonymous poster hash: 4d202...6bb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Ja, det er delte meninger om dette. Grunnen til at jeg vil si det handler nok mest om at dersom det var motsatt... at mannen hennes visste noe ikke jeg gjorde... da ville jeg at han skulle ha sagt det til meg. Men jeg vet jo ikke hva som er best for han. Og nei, det handler ikke om å være bitter. Ønsker jeg hevn blir det rettet mot eksmannen og ikke henne. Sier jeg noe vil jo også barna mine få en stemor som er en sviker og løgnhals.... Det beste er nok å la være fortsatt... Hi Anonymous poster hash: fa21a...185
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Jeg synes at han burde få vite det. Om det hadde vært min mann ville jeg visst det og noen må ta ansvar for å si det. Så da hadde jeg kanskje sagt det. Skriv et brev og send det og så trenger du aldri tenke på det igjen. Anonymous poster hash: e55f6...129
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Jøss, jeg har også vært i denne situasjonen. Jeg lot det hele bare gå av seg selv, og til slutt innså eksen at kjæresten aldri ville forlate mannen sin,og de gjorde det slutt. Anonymous poster hash: 5289a...575
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Hvorfor i alle dager har du lovet mannen å ikke si noe? Anonymous poster hash: 6f0f2...7ac
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Er det noe som er sikkert er det i alle fall at du ikke skylder din drittsekk av en exmann noe som helst. Han brøt din tillit, men forventer at du skal respektere hans? Ha! Anonymous poster hash: 4af6b...85e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 La det ligge. Mannen din er ledig, men hun vil ikke ha ham. Ellers ville jo hun også gått. Jeg ville latt dem steke i sitt eget fett. Det forholdet vil gå til helvete tidsnok. Anonymous poster hash: 4e0e0...1d4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #12 Skrevet 17. februar 2017 Si det! Hadde det vært motsatt ville du vel visst om mannen din holdt deg for narr og du trodde alt var i den skjønneste orden? Anonymous poster hash: 1313f...415
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #13 Skrevet 17. februar 2017 Mannen fant nylig en ny dame. En han elsker og vil ha. Jeg fant det ut etter noen måneder og vi skal skilles. Den nye dama er fortsatt gift. Mannen hennes vet ingenting. Hun får visst ikke bestemt seg. Jeg har tenkt det ikke er mitt bord... Men jeg føler sånn sympati med hennes mann. Jeg har lovet eksmannen at jeg ikke skal ta kontakt med henne eller mannen hennes. Nå har jeg lyst til å gjøre det. Jeg syns det er fælt at han ikke vet og lever i alle løgnene. Jeg er fortsatt like såret, sint og sviktet uansett. Mitt ekteskap er ødelagt uansett... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: fa21a...185 Jeg synes jo folk fortjener å få vite sånt, men vet ikke helt. Her ville jeg vel vært ekkel og tenkt mest på hva som straffet mannen mest, og det er jo å la ham lide mens hun ikke greier bestemme seg og kanskje går tilbake til gubben sin. Sier du fra går han fra henne og mannen din får henne... Etisk sett... det mest riktige er vel å si det til ham siden dere alle er i samme smørja. Anonymous poster hash: 0d2b8...0c1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #14 Skrevet 17. februar 2017 Folk er forskjellige, men jeg personlig ville fortalt det. Å jeg personlig ville fått vite det. Det absolutt verste jeg vet og ikke forstår hvordan folk klarer er akuratt dette. Å føre andre bak lyset og leve som ingenting, at hun dama ikke klarar å bestemme seg er bare for meg helt forkastelig. Hvorfor skal hu tro at hun sitter med den makta? Velge å vrake å knulle som hun vil å hvem hun vil. Jeg hadde ikke sakt det for å hevne meg, men for å fortelle den stakkars mannen hva som foregår bak hans rygg. Anonymous poster hash: 4d202...6bb Enig! Uansett om det hadde vært biitterhet og hevn som hadde vært motivet så who cares. Mannen fortjener å vite hvem han er sammen med, og selv få ta det valget. Anonymous poster hash: 8a2dd...3af
Sint naken biltyv Skrevet 17. februar 2017 #15 Skrevet 17. februar 2017 Hadde selvfølgelig sagt i fra. Mannen din lovte å holde seg til deg men han jugde så det kan du også med god samvittighet
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 Du kjenner ikke denne mannen på noen som helst måte. Det beviser at det ikke er din business. Hva du ville likt er uinteressant. Hva du mener om at andre lever en løgn er uinteressant. Dette dreier seg om hans liv og du vet kanskje ikke hva han heter en gang. Det er en selvfølge at du ikke bør blande deg. Dette er noe du vurderer for din egen del. Ikke hans. Lukter bitterhet lang vei og det er slik du kommer til å bli oppfattet av andre om du sier noe. Fordi du har ingenting å tjene på dette. Det bare ødelegger for andre. Anonymous poster hash: d9eae...f34
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 Jeg ville møtt opp hjemme hos henne en dag jeg vet at mannen er hjemme og kjefta på henne! Da får han det med seg uten at du sladrer Anonymous poster hash: d765b...d60
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #18 Skrevet 17. februar 2017 Ikke gjem bitterhet bak moralistiske motiver. Svært lite ærlig. Anonymous poster hash: adef7...7a8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 Jeg synes at han burde få vite det. Om det hadde vært min mann ville jeg visst det og noen må ta ansvar for å si det. Så da hadde jeg kanskje sagt det. Skriv et brev og send det og så trenger du aldri tenke på det igjen. Anonymous poster hash: e55f6...129 Hva du enn gjør, IKKE skriv et brev... Det oppleves bare som om noen sitter anonymt og hater en og prøver å ødelegge ens liv. Anonymous poster hash: b863b...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå