Gå til innhold

Er det noen av dere som planlegger 2018Baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som går å venter til april/mai på å sette i gang prøvingen?

Anonymous poster hash: 1c210...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, egentlig gjør vi det, men det kan ha sjedd et uhell, sånn at det muligens blir 2017 baby likevel. Dersom det viser seg at det ikke har skjedd et uhell, så skal vi være veldig forsiktige heretter, for desemberbaby vil jeg i hvert fall ikke ha.

Anonymous poster hash: eb6a1...cff
Skrevet

Ja, egentlig gjør vi det, men det kan ha sjedd et uhell, sånn at det muligens blir 2017 baby likevel. Dersom det viser seg at det ikke har skjedd et uhell, så skal vi være veldig forsiktige heretter, for desemberbaby vil jeg i hvert fall ikke ha.

Haha, samme tenkte jeg. Lille tulla kom 23 des 2016.

Anonymous poster hash: 42a3c...e90

Skrevet

Ja tenker mer og mer på det , men tar det ikke som en selvfølge , da vi må ha prøverør for å få det til.

Anonymous poster hash: 924e5...925

Skrevet

Ja jeg håper det! Vi skal kjøpe ny bolig først, og så skal vi prøve på ny baby, krysser fingrene for at det ikke tar for lang tid.

Anonymous poster hash: 20798...1dc

Skrevet

Vi er i tenkeboksen på det ja :) Men det blir ikke prøving før etter sommeren! Vil egentlig ha september/oktober baby :) Og så ha barnehagestart når  ungen er nesten 2 <3

Anonymous poster hash: ebda8...e50
Skrevet

Gøy å høre om deres planer. Her føler jeg ventetiden er værst. Har hatt det så godt en stund med å ikke vente og lengte og ønske meg barn, men nå et ventetiden nærmest uttholdelig. Tre mnd minst til vi starter prøvingen...

Hi

Anonymous poster hash: 1c210...ec7

Skrevet

Tenkteegentlig vi skulle ha vårbaby i 2017, men mistet tre ganger på rad. Hadde termin mars, april, mai. Etter siste utskrapning i uke 11, har jeg ikke blitt gravid igjen, så godt mulig det blir 2018-baby her. Har imidlertid sluttet å bli kresen på årstid, så nå håper vi på november eller desemberbarn eller barn i det hele tatt.

Anonymous poster hash: d952b...89e

Skrevet

Skal på en reunion til høsten, og skal ned i vekt (15 kg) før det, så har vi tenkt å begynne prøving september/oktober.

Brukte laaaang tid på sistemann, så det spørs da - om det blir 2018 eller 2019.

Anonymous poster hash: 2f711...598

Skrevet

Ja vi drøyer til mai. Ikke stress å vente, jeg har en fra før, så det er heller et spørsmål om vi husker på det når vi kommer til mai ;-) Egentlig kunne jeg tenkt meg sommerbaby, men jeg tenker at det fort kan ta tid å bli gravid, særlig når vi ikke nødvendigvis har tid til sengehalmen så ofte som før. 

Anonymous poster hash: 2a754...bdf
Skrevet

Vi skal i hang med prøverør flr sommeren, så håper selvsagt på 2018❤

Skrevet

Dersom det viser seg at det ikke har skjedd et uhell, så skal vi være veldig forsiktige heretter, for desemberbaby vil jeg i hvert fall ikke ha.

Ja, kan ikke tenke meg en verre skjebne!!

Anonymous poster hash: c4c9a...af1

Skrevet

Vi skal i hang med prøverør flr sommeren, så håper selvsagt på 2018❤

Samme her 😌

Anonymous poster hash: 5dd56...4da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...