Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Har sett gjennom noen klipp fra kveldens pressekonferanse, og er ganske målløs! Han er ikke riktig klok! Grøsser litt ved tanken på hvordan dette skal bli, og lurer på hvor langt det går før det blir tatt affære. Hva tror dere? Anonymous poster hash: cfc1b...b8c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Har sett gjennom noen klipp fra kveldens pressekonferanse, og er ganske målløs! Han er ikke riktig klok! Grøsser litt ved tanken på hvordan dette skal bli, og lurer på hvor langt det går før det blir tatt affære. Hva tror dere? Anonymous poster hash: cfc1b...b8c Jo mer skrullete han blir, desto mer tenker jeg at nå MÅ han jo bli dratt ned av pidestallen. Men neida. Anonymous poster hash: da95d...2d8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Jo mer skrullete han blir, desto mer tenker jeg at nå MÅ han jo bli dratt ned av pidestallen. Men neida. Anonymous poster hash: da95d...2d8 Det er det som er så skremmende. Det er bare å håpe på at han greier å gjøre så alvorlige feil at han avsettes før han har fått ødelegge for mye. Måten han manipulerer på fakta er skremmende. Jeg får litt vibber til Tyskland før andre verdenskrig, hvordan det ble lovet jobb og brød til folk og for å stille grupper opp mot hverandre :/ Jeg håper han gjør noe som ender med at han blir stilt for riksrett og dømt for det. Så kan han heller få hjelp der til å få stilt de psykiske diagnosene han uten tvil må ha. Det ville også være den ultimate straffen for en narcissist som ham, tror jeg. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4
TinaK 1990 Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Hvertfall stor underholdningsverdi så fort han åpner kjeften...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Det er det som er så skremmende. Det er bare å håpe på at han greier å gjøre så alvorlige feil at han avsettes før han har fått ødelegge for mye. Måten han manipulerer på fakta er skremmende. Jeg får litt vibber til Tyskland før andre verdenskrig, hvordan det ble lovet jobb og brød til folk og for å stille grupper opp mot hverandre :/ Jeg håper han gjør noe som ender med at han blir stilt for riksrett og dømt for det. Så kan han heller få hjelp der til å få stilt de psykiske diagnosene han uten tvil må ha. Det ville også være den ultimate straffen for en narcissist som ham, tror jeg. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4 Men den riksretten må komme et stykke uti regjeringstiden, sånn at velgerne hans rekker å føle seg sviktet av ham. For hvis den kommer mens folk fortsatt mener eller håper at han kan få til noe, da vil han bli en martyr og rettsvesenet vil få skylda for å være korrupt. Han vil skjelle ut det hele som konspirasjon. Det er jo ikke måte på hvem som er "ute etter ham" allerede nå - pressen, dommerne, de som registrerer velgere, sikkerhetstjenesten, de militære, alle får det glatte lag. Og det kaoset han står i, påstår han at er arvet etter Obama. Det er jo som en fireåring som skylder på alle andre. Anonymous poster hash: da95d...2d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Men den riksretten må komme et stykke uti regjeringstiden, sånn at velgerne hans rekker å føle seg sviktet av ham. For hvis den kommer mens folk fortsatt mener eller håper at han kan få til noe, da vil han bli en martyr og rettsvesenet vil få skylda for å være korrupt. Han vil skjelle ut det hele som konspirasjon. Det er jo ikke måte på hvem som er "ute etter ham" allerede nå - pressen, dommerne, de som registrerer velgere, sikkerhetstjenesten, de militære, alle får det glatte lag. Og det kaoset han står i, påstår han at er arvet etter Obama. Det er jo som en fireåring som skylder på alle andre. Anonymous poster hash: da95d...2d8 Det er jeg veldig enig i. Det må komme på riktig tidspunkt, hvis ikke risikerer man å gjøre ham til martyr. Han må rekke å ødelegge nok til at folk ser hvor ille han er. Det er jo bare tragisk. Og det ang. at han oppfører seg som et barn. Jeg har sagt siden valgkampen at han er som en femåring. Måten han snakker på, måten han skryter av seg selv, måten han hele tiden og uansett sak har fokus på seg selv. Alle andre er dumme og slemme mot ham. Han er bare veldig, veldig dyktig og fantastisk. Og når ingen klapper når han skryter av seg selv, da blir han frustrert, og da begynner han å gjenta det samme på nytt og på nytt med stadig flere "veldig" og stadig flere store og svulstige rosende ord om seg selv. Som en liten bortskjemt og trassig unge helt uten grenser. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Det er jeg veldig enig i. Det må komme på riktig tidspunkt, hvis ikke risikerer man å gjøre ham til martyr. Han må rekke å ødelegge nok til at folk ser hvor ille han er. Det er jo bare tragisk. Og det ang. at han oppfører seg som et barn. Jeg har sagt siden valgkampen at han er som en femåring. Måten han snakker på, måten han skryter av seg selv, måten han hele tiden og uansett sak har fokus på seg selv. Alle andre er dumme og slemme mot ham. Han er bare veldig, veldig dyktig og fantastisk. Og når ingen klapper når han skryter av seg selv, da blir han frustrert, og da begynner han å gjenta det samme på nytt og på nytt med stadig flere "veldig" og stadig flere store og svulstige rosende ord om seg selv. Som en liten bortskjemt og trassig unge helt uten grenser. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4 Nettopp. Les f eks svaret her, da - hva han fikk seg til å svare på spørsmålet om antisemittisme: https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2017/02/15/donald-trump-offered-up-a-massive-word-salad-when-asked-about-anti-semitism-today/?utm_term=.2d34f2cc747c Anonymous poster hash: da95d...2d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Nettopp. Les f eks svaret her, da - hva han fikk seg til å svare på spørsmålet om antisemittisme: https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2017/02/15/donald-trump-offered-up-a-massive-word-salad-when-asked-about-anti-semitism-today/?utm_term=.2d34f2cc747c Anonymous poster hash: da95d...2d8 Når han svarer slik så fremstiller han seg selv nesten som mindre intelligent eller dopa. Litt sånn 70-tallets peace&love, baby. Jeg vil anta at det begynner å synke inn for den godeste Spicer også at det å ta den jobben han nå har trolig var en stor tabbe, og en jobb som garantert ikke betaler nok i lønn til å være verdt det. Han gjør jo seg selv til latter ved å stå og prøve å rette opp alle faktafeil og idiotuttalelser. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4
Himmel og hav Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Når han svarer slik så fremstiller han seg selv nesten som mindre intelligent eller dopa. Litt sånn 70-tallets peace&love, baby. Jeg vil anta at det begynner å synke inn for den godeste Spicer også at det å ta den jobben han nå har trolig var en stor tabbe, og en jobb som garantert ikke betaler nok i lønn til å være verdt det. Han gjør jo seg selv til latter ved å stå og prøve å rette opp alle faktafeil og idiotuttalelser. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4 Karriereselvmord for åpen scene. CV'n til Spicer er jo ødelagt for alltid. Ikke det at jeg har vondt av han. Trump er fascinerende. Det å følge hans politiske eskapader er litt som å sitte på land og se et tankskip gå langsomt på grunn. Du kan hoppe og veive, rope og skrike, ro ut med et tau og prøve å dra andre veien, men det hjelper like lite som å lene seg tilbake i fluktstolen med kikkert og cognac. Grunnstøtinga kommer til å skje allikevel, for kursen er satt og motoren går. Trump må få fortsette en stund til med hva det nå er han gjør, til han går på grunn, for det vil han sørge for selv. Det er ikke noe annet å gjøre. Fascinerende og temmelig skummelt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Folk lo av Hitler også. Så lo de ikke lenger. Folk ler av Trump. Håper ikke det kommer til et punkt da folk plutselig ikke ler av han lenger... Anonymous poster hash: e7b21...28f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 Jeg syns det er uhyggelig. Ser for meg Trump på talerstolen der han hyller seg selv og langer ut etter media, i sakte film og med skummel musikk over. SÅ dere den spørreundersøkelsen han hadde sendt ut?? Med spørsmål som (litt overdrevet, men IKKE MYE, bare søk på nettet) "Syns du media lyger om Donald Trump?" "Vil ikke heller ha kunnskapen direkte fra Det hvite hus enne vie de løgnaktige mediene?" osv. "Ikke ant du syns at media skal bekjempes?" Det er bare helt vanvittig! Anonymous poster hash: 78bdc...07a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #12 Skrevet 17. februar 2017 Hvordan kan han stoppes? Hva kan gjøres? Anonymous poster hash: a9919...209
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #13 Skrevet 17. februar 2017 Noen som så hele pressekonferansen til den oransje Mussolini i går?? Jeg er gift med en amerikaner, og i tillegg veldig opptatt av politikk. Jeg har ALDRI sett noen gi en sånn pressekonferanse før 😱😱😱 Det verste er at det sitter millioner av Amerikanere og sluker det rått! Heldigvis ikke den oppegående delen av befolkningen, men allikevel.... 😱 Anonymous poster hash: cad7f...7aa
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #14 Skrevet 17. februar 2017 Hvis dere ikke så pressekonferansen, les denne: https://mobile.nytimes.com/2017/02/16/us/politics/trump-news-conference.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur&referer=http://m.facebook.com Anonymous poster hash: cad7f...7aa
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #15 Skrevet 17. februar 2017 https://www.nytimes.com/interactive/2017/02/16/us/politics/100000004937191.mobile.html Anonymous poster hash: cad7f...7aa
Browncoat Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 Folk lo av Hitler også. Så lo de ikke lenger. Folk ler av Trump. Håper ikke det kommer til et punkt da folk plutselig ikke ler av han lenger... Anonymous poster hash: e7b21...28f Jeg tror de fleste har sluttet å le nå. Mye av det han gjør ER jo latterlig, så vi fortsetter å le litt av det, men de fleste ser også alvoret. Som å se intervjuer og pressekonferanser med Conway/Spicer/Miller - "the powers of the President will not be questioned!" osv. Det er en litt sånn "hvordan i helvete er dette mulig"-latter samtidig som at man blir oppriktig rystet av hva de lirer av seg. Det er utrolig skummelt å se at han faktisk kom til makta, hvor mye støtte han får fra vanlige folk, hvor mye han faktisk slipper unna med. Selv i Norge er det jevnlig folk som klager over de "slemme" mediene som latterliggjør han og overdriver feilene, de gjør "false equivalence" mellom han og f.eks. Obama. Jada, Obama gjorde en del horrible ting men det er ikke i nærheten av det Trump gjør, samme med Clinton. Hun er en ganske motbydelig politiker men likevel var hun i det minste kompetent. Det positive er at det virker som at folk (i USA) begynner å få øynene opp for den skadelige politikken som republikanerne (og også Demokratene til en viss grad) driver med. Masse demonstrasjoner og mer politisk aktivisme/bevissthet er jo bare bra. Håper Sanders-bevegelsen får en oppsving og at ved de neste valgene så får de noen gode representanter valgt, samt får inn en skikkelig progressiv president.
Syngensang Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 Eg ventar på at dei vaksne skal kome å ordne opp...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #18 Skrevet 17. februar 2017 Når han svarer slik så fremstiller han seg selv nesten som mindre intelligent eller dopa. Litt sånn 70-tallets peace&love, baby. Jeg vil anta at det begynner å synke inn for den godeste Spicer også at det å ta den jobben han nå har trolig var en stor tabbe, og en jobb som garantert ikke betaler nok i lønn til å være verdt det. Han gjør jo seg selv til latter ved å stå og prøve å rette opp alle faktafeil og idiotuttalelser. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4 Dopa - eller dement? Mannen er jo ikke helt ung? Anonymous poster hash: da95d...2d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 Eg ventar på at dei vaksne skal kome å ordne opp... Og det er jo DA man våkner i kaldsvette midt om natta: med vissheten om at dette ER de voksne. Embetet hans har opptrådt som stor og straffende pekefinger i hele verden, på godt og ondt, i nesten 100 år. Og hey, presto! der var det maktvakuum, gitt! Værsågod, Kina... Anonymous poster hash: da95d...2d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #20 Skrevet 17. februar 2017 Dopa - eller dement? Mannen er jo ikke helt ung? Anonymous poster hash: da95d...2d8 Med den livsstilen han har hatt i alle år så er det gode sjanser for at den hjernen hans er karamellisert. Så en tidlig demens kan nok også være et av alternativene. Dop? Tja, han er vel uansett så dopa på seg selv at litt annet til eller fra trolig ikke gjør den store forskjellen Det er ille når mange anerkjente psykologer og psykiatere på professornivå går ut med samlet skriv og forteller at de er bekymret pga. at presidenten viser klare tegn på psykiske diagnoser som kan være en farlig i kombinasjon med presidentrollen. Fagpersoner som ellers har tatt full avstand fra å kommentere personer de selv ikke har utredet, mener nå at tegnene er så klare at de har en plikt til å informere om det. Anonymous poster hash: 7b6a3...0c4
Syngensang Skrevet 17. februar 2017 #21 Skrevet 17. februar 2017 Og det er jo DA man våkner i kaldsvette midt om natta: med vissheten om at dette ER de voksne. Embetet hans har opptrådt som stor og straffende pekefinger i hele verden, på godt og ondt, i nesten 100 år. Og hey, presto! der var det maktvakuum, gitt! Værsågod, Kina... Anonymous poster hash: da95d...2d8 Yup!! Men erkje sikkert kinesarane er så verst i forhold til Trump😂😂😂. (Eg orkar ikkje uroe meg på ordentleg, sjølv om det nok er all grunn til det, det er så lite eg kan gjere frå eller til.) Amerikanarane derimot, dei bør kanskje prøve å få gjort noko. Men sidan han er lovleg vald, så kan dei vel ikkje berre seie; gå av Trump, vi har ombestemt oss, vi trudde ikkje du kom til å gjere det du lova å gjere..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #22 Skrevet 17. februar 2017 Yup!! Men erkje sikkert kinesarane er så verst i forhold til Trump😂😂😂. (Eg orkar ikkje uroe meg på ordentleg, sjølv om det nok er all grunn til det, det er så lite eg kan gjere frå eller til.) Amerikanarane derimot, dei bør kanskje prøve å få gjort noko. Men sidan han er lovleg vald, så kan dei vel ikkje berre seie; gå av Trump, vi har ombestemt oss, vi trudde ikkje du kom til å gjere det du lova å gjere.. Prøv å lese denne: https://m.facebook.com/annegrethe.rasmussen?fref=nf&pn_ref=story Feilen er jo ikke bare at han akter å gjennomføre det han lovte - men at han nekter å følge vanlige beslutningsprosedyrer, og dermed ikke kan komme i gang med noe som helst. Regjeringen står i stampe pga dette, og pga at han mangler folk i en masse sentrale posisjoner: det finnes ikke mange nok skrullinger til å påta seg embeter i hans administrasjon. Anonymous poster hash: da95d...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå