Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Så jeg sluttet med cerazette helt i slutten av desember, men jeg hadde bare tatt det en veldig kort stund før jeg ombestemte meg. Jeg fikk normal mens rett etter at jeg sluttet, men har ikke fått det på nytt igjen. Nå er jeg sulten hele tiden og har søtsug (som jeg ikke pleier å ha i dette omfanget), nipplene mine er supersensitive, jeg blir irritert på null komma niks og jeg har fått rare lysebrune flekker på kroppen. Tror det kan være en type pigmentflekker? Leste om cerazette på nett og det var normalt å gå en stund før mens kom tilbake som normalt, men jeg lurte på om noen andre har opplevd noe av det samme som ettervirkninger? jeg har ikke hatt sex, så gravid kan jeg ikke være. Da må jeg ha hatt en ekstrem blackout i såfall. Eller noe forstyrrelse i hormonene mine på en eller annen måte? Er det noen som har noen råd og tips på hva det kan være? Kjenner kroppen min rimelig godt og det er noe som ikke stemmer helt. Anonymous poster hash: ce723...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå