Gå til innhold

Tabu og "melde seg ut" av barselgruppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk...

Har vært i en barselgruppe noen mnd nå, og har ikke lyst til å fortsette. Er ikke noe galt med de andre mammaene, men jeg føler liksom ikke noe "behov". Ble jo med litt sånn for å gi det en sjanse, husker det var hyggelig sist gang.

Men vi er SÅ forskjellige..ingen er sånn kjempeengasjerte heller, føler litt at vi holder det gående fordi vi "må". Har mange andre venninner med barn, så nettverk mangler det ikke på heller.

Burde jeg bare holde ut kanskje, til det oppløses av seg selv. Det er ikke mange mnd til ivertfall jeg skal ut i jobb igjen.

Anonymous poster hash: 8862a...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde meldt meg ut. Hade ikke gidde. Kan du ikke bare fade det sakte men sikkert ut? Si du ikke kan et par ganger så er du ute

Anonymous poster hash: 04453...fa0

Skrevet

Jeg hadde ikke gått flere ganger om jeg følte det sånn du forteller her.

Syns absolutt ikke det er noe galt i å slutte å gå på barseltreff om ikke du føler du får noe ut av det.

Da ville jeg heller gått i åpen barnehage så barnet ditt får vært med andre barn.

Anonymous poster hash: 0cb43...4b9
Skrevet

Meld deg ut kvinne! Hvorfor er det et tema engang? Du må da ikke føle at du må fortsette å sette av tid til noe som ikke gir deg noe! Bruk heller tid på noe annet som gir deg energi og glede 😊

Jeg var i barselgruppe med de to første, var helt greit det 😊 Med nr. tre takket jeg bare nei. Kunne tenke på 10,000 andre ting jeg heller ville bruke tiden min på 😉

Anonymous poster hash: 3c3b2...204

Skrevet

Bare slutt når du vil.

Om det nå skulle være noe tabu i det - hva gjør det? Spiller det noen rolle om de er sure på deg etterpå hvis du likevel ikke skal møte dem mer?

Anonymous poster hash: 01b19...aec

Skrevet

Takk for svar. Bor på et ganske lite sted, så at jeg treffer på de igjen er det stor sannsynlighet for. Men kan som sagt "fade" litt ut ja...er kanskje ikke verre enn det. Jeg har jo liksom vært pådrivern egentlig også, litt sånn pliktskyldig. Så om jeg lener meg litt tilbake så kan det godt hende det rett og slett løser seg opp av seg selv.

Anonymous poster hash: 389e5...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...