Gå til innhold

Hvordan gå ned 5 kg raskest mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste fem kiloene sitter som støpt etter siste graviditet. Blir skikkelig deprimert hver gang jeg ser meg i speilet. Klesskapet er stappfullt av klær som ikke passer lenger og jeg har ikke så lyst til å bruke penger på nye klær når jeg er så misfornøyd med kroppen

Anonymous poster hash: abb63...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på ketolyse dietten for en uke siden. Har gått ned 5 kilo på en uke. Nå er jeg ganske overvektig da. 90kg (nå 85) på 164cm. Mye vann etc, men funker bra for meg. Spiser MYE god mat. Men hvis du velger denne veien, for så å hive deg på høykarbo igjen når du har nådd målet så går du nok opp igjen raskt.

Anonymous poster hash: ddae5...4a2

Skrevet

Jeg begynte på ketolyse dietten for en uke siden. Har gått ned 5 kilo på en uke. Nå er jeg ganske overvektig da. 90kg (nå 85) på 164cm. Mye vann etc, men funker bra for meg. Spiser MYE god mat. Men hvis du velger denne veien, for så å hive deg på høykarbo igjen når du har nådd målet så går du nok opp igjen raskt.

Anonymous poster hash: ddae5...4a2

Hvis du går på ketolyse, så burde du vite bedre enn å anbefale den til en som skal kun ned 5 kilo. Ketolyse er for de som skal ned 15-20 kilo

Anonymous poster hash: 19239...03c

Skrevet

Lavt kaloriinntak og økt aktivitet.

Jeg gikk ned 5kg på to uker.

1350kcal og lange, raske gåturer hverdag.

Anonymous poster hash: e5701...737

Skrevet

Lavt kaloriinntak og økt aktivitet.

Jeg gikk ned 5kg på to uker.

1350kcal og lange, raske gåturer hverdag.

Var ikke overvektig i utg.pkt, ville bare ned til trivselsvekt og få tilbake klesskapet mitt etter svangerskapet 😃

Skrevet

Hvorfor har du det så travelt? Hvis du blir "deprimert" og føler deg sååå fæl hjelper det kanskje lite med 5 kg?

Men det er jo "bare" å spise lite og være mye i aktivitet som fungerer best.

Lag supper selv med masse grønnsaker og evt litt rent kjøtt, lite salt. Kutt kraftig i raske karbohydrater. Karbohydratene bør komme fra veldig grovt korn (f.eks havregryn, Fullkorn knekkebrød) og grønnsaker. Pass på å få i deg nok proteiner og fett for å ikke føle deg alt for sulten. (1g protein pr kg kroppsvekt er anbefalt om man ikke trener)

Gå en tur hver dag og tren i tillegg styrke 3 ganger i uka. Da kan du klare 5 kg på et par uker.

Anonymous poster hash: 2dbbd...f09

Skrevet

Hvordan miste 5kg på 15 minutter (det virker!)

Finn frem en sag

Sag av deg venstre armen

Hvis du i stedet benytter deg av en vinkelsliper får du det til på kortere tid.

Anonymous poster hash: 85119...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...