Gå til innhold

er dette en depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ene dagen er jeg glad og fornøgd med livet. neste dag er alt dritt. da eg jeg ikke bra nokk eller pen nokn og lager ikke bra nokk middag..ALT er galt!! tenker negativt og sier ikke ett ord på flere timer. har klomp i halsen pg klarer ikke og prate uten å begynne å gråte😥 dette plager meg veldig masse i hverdagen for jeg har bare lyst og være normal. stakkars mannen min.

de har sjedd en del ting siste årene som jeg har taklet greit men som har vert veldig vasklig psykisk. er de en reaksjon jeg får nå når ting har roet seg kansje? tenker av og til at jeg skulle ønske jeg var vekk eller skada meg så jeg havner på sjukehus så jeg får være i fred og sove. jeg har 3 barn så holder meg oppe pga de.

Anonymous poster hash: 36d97...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og i tilleg glemmer jeg hele tiden. kan sitte i bilen og kjøre men glømme hva jeg skulle. glemme og stoppe på skolen med barna fordi jeg sitter i andre tanker. slitsomt.

hi

Skrevet

Ja, gå til lege!

Anonymous poster hash: cee87...82f

Skrevet

Depresjon eller utbrenthet. Søk hjelp!

Anonymous poster hash: b5ecc...ee1

Skrevet

Det er akkurat som å lese om meg selv. Veldig opp og ned i humøret. Følelsene svinger veldig. Har også opplevd noen triste hendelser de siste årene, men sammenlignet med mange andre, føler jeg at jeg nesten ikke har grunn til å "klage". Kan ikke sette fingeren på én ting som har utløst dette. Tenker at jeg er nok bare litt svakere i psyken enn mange andre. Har også 3 barn, en flott mann og en jobb som holder meg oppe.

Jeg har gått på Cipralex i noen år, og må si det har hjulpet enormt. Ble mye mer stabil i humøret og ikke så fort lei meg/redd lengre. Synes jeg la litt på meg av dem, så valgte å slutte på det i høst. Det har resultert i et elendig humør og masse negative tanker. Jeg tror nok jeg må begynne med dem igjen.

Du bør gå til legen å snakke om dette. Det gjør godt å få det ut. Så får heller han/hun vurdere veien videre for deg. Men det finnes hjelp og hjelpemidler!

Klem til deg

Anonymous poster hash: e967a...6f6

Skrevet

så har jeg ikke jobb nå heller så de plager meg hele tiden. føler meg udugelig og lat. får vel bestille en legetime da.

hi

Skrevet

Hos fastlegen kan du ta en smørsmåltest. Så regner han ut svarene og du får en score. Om du er mild deprimert osv.

Anonymous poster hash: c46e3...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...