Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Har vært syk et par dager, så har spist lite,men nå er jeg skikkelig sulten! Har mest lyst på take away pizza, men det "tillater" ikke økonomien. Er altså ute etter noe salt og usunt 😜 pga sykdom har jeg heller ikke fått handlet på en ukes tid, så jeg ser ingenting som frister. Jeg har: Brød Vanlig pålegg som ost, skinke, syltetøy, Brunost Egg Fiskekaker (frister null!) Yoplait lettyoghurt Melk Havregryn Pommes frites Masse ris, pasta, bulgur, couscous o.l Eggnudler til wok o.l (ikke godt alene, ellers hadde jeg tatt det!) Fullkorn tortilla Hermetiske tomater, bønner, ananas o.l Så, noen som har fristende forslag til en litt junkfood-lignende kvelds? Anonymous poster hash: da4ad...686
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Tortilla pizza Anonymous poster hash: 9b36c...b58
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Skikkelig nam med : Brødskive Smør Ketsjup Salami Ost Oregano. På bakepapir på rist i ovnen.ca 200c på varmluft . Beste ostesmørbrødet ever ! Anonymous poster hash: 40145...dfd
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Hadde enten lagd meg en god omelett med mye ost og skinke i, eller tortillapizza. Anonymous poster hash: 3289b...cb8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 Hadde enten lagd meg en god omelett med mye ost og skinke i, eller tortillapizza. Anonymous poster hash: 3289b...cb8 Eller arme riddere. Er ikke salt. Men skikkelig godt. Anonymous poster hash: 3289b...cb8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Pasta med ost og skinke. Makaroni med surret bogskinke og løk, med smeltet ost på toppen er min comfort mat når jeg har dårlig matlyst Krydret med gastromat. Anonymous poster hash: cf40d...6de
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Eggerøre og brød. Anonymous poster hash: 5934e...87c
sug lut Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 Jeg ha akkurat velta meg i spagetti med chiliolje, hakket hvitløk, masse pepper, masse ketchup, trøffelsalt og masse revet ost. Helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå