TinaK 1990 Skrevet 16. februar 2017 #26 Skrevet 16. februar 2017 Nei, for det er liksom ingen andre kjendisbarn i Norge? Barn som sannsynligvis er mye mer kjent enn Anna's unger. For selv om bloggen har mange lesere, så er jeg temmelig sikker på at de fleste nordmenn ikke aner hvem vi snakker om. Jeg tror hun overdriver sin egen kjendisstatus temmelig mye. Men vi må huske på at hun bare er såvidt ute av barndommen selv, håper ikke braket blir altfor høyt når hun våkner opp. Synd hun ikke har voksne folk rundt seg som hun vil ta i mot hjelp og råd fra. Enig med deg. Ikke minst...80% av leserne hennes er vel jenter i alderen 12-22 år...🤗🤗
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #27 Skrevet 16. februar 2017 Hun har kuttet kontakt med alt av familie og venner. Jan har jo familie, så kan jo håpe at noen der reagerer. Anonymous poster hash: f2b80...926 Moren hennes da? Hun bodde hos moren da Michelle var baby Anonymous poster hash: 6c739...896
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #28 Skrevet 16. februar 2017 Moren hennes da? Hun bodde hos moren da Michelle var baby Anonymous poster hash: 6c739...896 Hun har ikke kontakt med henne lenger. Anonymous poster hash: f2b80...926
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #29 Skrevet 16. februar 2017 Hun har ikke kontakt med henne lenger. Anonymous poster hash: f2b80...926 Hvordan vet du dette? Anonymous poster hash: 6c739...896
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #30 Skrevet 16. februar 2017 Hvordan vet du dette? Anonymous poster hash: 6c739...896 Det har vært snakket om her inne flere ganger. Er visst en rettsak på gang skrives det også . Men hvem vet om det er sant eller ikke. Jeg leser ikke bloggen, så jeg vet ikke Anonymous poster hash: c06ea...9b3
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #31 Skrevet 16. februar 2017 Hvordan vet du dette? Anonymous poster hash: 6c739...896 Bloggen? Anonymous poster hash: 4abf5...277
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #32 Skrevet 16. februar 2017 Hun har kuttet kontakt med alt av familie og venner. Jan har jo familie, så kan jo håpe at noen der reagerer. Anonymous poster hash: f2b80...926 Hvorfor har hun kuttet kontakten med familie og venner?? Anonymous poster hash: ed92e...aa2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #33 Skrevet 16. februar 2017 Hvorfor har hun kuttet kontakten med familie og venner?? Anonymous poster hash: ed92e...aa2 Er dette rykter, antagelser etc...og hva er denne rettsaken? Moren som går til rettsak😏 Anonymous poster hash: 6c739...896
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #34 Skrevet 16. februar 2017 Hun har jo selv skrevet det på bloggen! Etter hun fortalte at hun hadde blitt mishandlet som liten, i en litt diffus historie, så ble det jo tatt veldig ille opp av foreldrene hennes. Faren har vel anmeldt henne. Moren støttet ikke hennes historie, og da ville ikke Anna ha kontakt lenger. Dette er hennes egne ord. Og hun nevner jo gang på gang at hun føler seg ganske alene i verden og at det er trist at familie ikke et der under de store begivenhetene. Anonymous poster hash: f2b80...926
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #35 Skrevet 17. februar 2017 Snakk om å opphøyet seg selv til dronning på haugen. Er ikke hovedmål for skurker selv om hun blogger litt. Barna bør gå på vanlig skole. Tror det blir en real opptur for dem, og den beste tiden i livet i forhold til å isoleres enda flere år sammen med Anna. Med mindre de skal på blogg-skole for å ta master i blogginnlegg går da... Anonymous poster hash: 888b4...cb6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #36 Skrevet 17. februar 2017 Snakk om å opphøyet seg selv til dronning på haugen. Er ikke hovedmål for skurker selv om hun blogger litt. Barna bør gå på vanlig skole. Tror det blir en real opptur for dem, og den beste tiden i livet i forhold til å isoleres enda flere år sammen med Anna. Med mindre de skal på blogg-skole for å ta master i blogginnlegg går da... Anonymous poster hash: 888b4...cb6 Hun har jo Instagram til datteren pga datteren har så mange muligheter visstnok . 🙄 Anonymous poster hash: c06ea...9b3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #37 Skrevet 17. februar 2017 Dette er veldig skadelig. Faktisk mer skadelig enn noe annet. Nå kommer umodenheten hennes tydelig frem. Jeg har tidligere heiet på henne, men den siste tiden har Anna vist sider som er fryktelig skadelig for hennes barn. Som jeg har forstått det har Michelle vokst opp med sin mormor som sin andre mor. Nå er kontakten opphørt og de har flyttet. Det er omsorgssvikt om datteren skal ha hjemmeskole. Hun blir isolert fra jevnaldrende, men lever offentlig gjennom sosiale medier. Jenta kommer til å bli fryktelig forvirret. Dette er en skjev utvikling som kommer til å ødelegge barndommen hennes. Håper inderlig Michelle i det minste får gå på vanlig skole. Anonymous poster hash: 7156e...e01
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #38 Skrevet 17. februar 2017 Hvorfor griper ikke barnevernet inn i slike saker med slike bloggemammer som selger ungene sine på nett? Det er da overhodet ikke bra for barna å leve slik? Hun er jo knapt noe annet enn et barn selv. Anonymous poster hash: e6dac...008
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #39 Skrevet 17. februar 2017 Hvorfor griper ikke barnevernet inn i slike saker med slike bloggemammer som selger ungene sine på nett? Det er da overhodet ikke bra for barna å leve slik? Hun er jo knapt noe annet enn et barn selv. Anonymous poster hash: e6dac...008 Lurer på det samme. Foreldre skal verne barna sine, og ta gode/riktige avgjørelser så lenge de har ansvar for de. Det gjør jo ikke de som blogger om barna . Anonymous poster hash: c06ea...9b3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #40 Skrevet 17. februar 2017 Tro meg, barnevernet er gjort oppmerksom på denne familien. Anonymous poster hash: 6ff16...18d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #41 Skrevet 17. februar 2017 Tro meg, barnevernet er gjort oppmerksom på denne familien. Anonymous poster hash: 6ff16...18d Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: c06ea...9b3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #42 Skrevet 17. februar 2017 Jeg har fulgt bloggen hennes i snart 3 år og ble litt overrasket da jeg leste dette intervjuet. Hun har fått gjentatte advarsler fra leserne om at hun ikke bør legge ut så mange bilder fra stranden med ungene i badeklær. Dette hadde hun et innlegg på der hun skrev at hun vil ivareta det naturlige og ikke at syke pedofile skal få styre hva hun legger ut. Hun sier videre i intervjuet at hun ikke deler barnas følelser eller tanker. Dette er også helt feil. Hun har gjentatte ganger lagt ut filmer der hun "intervjuer" Michelle. Hva hun tenker om kypros, hva hun tenker om å bli storesøster osv osv.. Anna har gjort en bra jobb så lenge hun hadde sin mor å støtte seg til. Etter at hun valgte å bryte med familien og kun få råd og støtte fra Jan og hans familie synes jeg det blir mer og mer merkelige virkelighetsoppfatninger. Hun virker sint på hele verden og jeg synes stort sett at bloggen handler om hvor flink de selv synes de er og alt de har oppnådd her i livet.. Anonymous poster hash: f4c62...936
Gustav Klitt Skrevet 17. februar 2017 #43 Skrevet 17. februar 2017 Jesus på sykkel. Ja, der har vi en pedagogisk kapasitet som gir hjemmeskolen et godt rykte. Har forøvrig aldri vært borti noen i Norge som drev hjemmeskole som hadde alle koppene i skapet, så det passer sånn sett helt fint. Nå lo jeg høyt
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #44 Skrevet 17. februar 2017 Ungene går visstnok i en liten familiebarnehage for å beskyttes mot fans osv. Michelle får ikke lengre går i vanlig barnehage. Stakkars jente. Anonymous poster hash: 30235...dae
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #45 Skrevet 17. februar 2017 Og nå er hun trist pga ikke hele premierekvelden på bloggerne handlet om henne! Og pga hun måtte sitte bakerst 🙄 Altså den damen der må slite ekstremt med psykiskeproblemer! Anonymous poster hash: c06ea...9b3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #46 Skrevet 17. februar 2017 Ungene går visstnok i en liten familiebarnehage for å beskyttes mot fans osv. Michelle får ikke lengre går i vanlig barnehage. Stakkars jente. Anonymous poster hash: 30235...dae Har hun byttet? Michelle gikk i alle fall i en stor vanlig barnehage før. Vet ikke om det har vært problem i søgne men i stavanger ble Michelle faktisk ofte tilsnakket gjennom gjerdet til barnehagen fra fremmede. Anonymous poster hash: bcb82...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #47 Skrevet 17. februar 2017 Har hun byttet? Michelle gikk i alle fall i en stor vanlig barnehage før. Vet ikke om det har vært problem i søgne men i stavanger ble Michelle faktisk ofte tilsnakket gjennom gjerdet til barnehagen fra fremmede. Anonymous poster hash: bcb82...8fd Ja hun har byttet. Anonymous poster hash: c06ea...9b3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #48 Skrevet 17. februar 2017 Har tidligere støttet Anna og synes hun virket som en super mamma tidligere. Men hva skjer med henne for tiden?! Står også at Michelle nå går i en familiebarnehage. Det vil si at hun har gått i minst 5 barnehager!! (først i Stavanger, en engelsk på Kypros, en gresk på Kypros, så tilbake til den første i Stavanger, før hun startet i søgne. Nå går hun i familiebarnehage..) Omg.. Bekymringsfult. Anonymous poster hash: 01e80...d43
soleia Skrevet 17. februar 2017 #49 Skrevet 17. februar 2017 Har ikkje lese bloggen, men reagerte veldig på den artikkelen der. Synes media bør slutte å skrive om dama, av omsyn til ungane. Og barnevernet bør inn å rådgje familien. Slik utnytting og utlevering av barn bør ikkje vere lovleg.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #50 Skrevet 17. februar 2017 Ja, det blir ikke bedre for barna at avisene eksponerer barna ytterligere. Dette er ille og bekymringsverdig. Anonymous poster hash: 81033...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå