Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Er 14 dpo og testen idag var negativ. Har hatt litt brunrosa utflod noen ganger daglig i fem dager. Pleier å ha brunlig utflod to- tre dager før mens, men har også hatt slik utflod rundt menstider de tre siste gangene jeg har vært gravid (har mistet). Er alt håp ute nå, tror dere? Anonymous poster hash: 204ed...861
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 for denne gangen så Anonymous poster hash: 9bddc...620
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Så lenge mensen ikke har kommet er ikke håpet ut. Masse lykke til videre. De 3 gangene du har mistet, er det etter hverandre (uten barn mellom) og med samme partner? Dersom det er det har du rett til utredning for habituell abort Anonymous poster hash: 1fd87...79a
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Så lenge mensen ikke har kommet er ikke håpet ut. Masse lykke til videre. De 3 gangene du har mistet, er det etter hverandre (uten barn mellom) og med samme partner? Dersom det er det har du rett til utredning for habituell abort Anonymous poster hash: 1fd87...79a Ja, etter hverandre med samme partner uten barn mellom. Den ene gangen var så tidlig at det ikke regnes med, så må miste enda en gang før jeg får utredning. :-( Skulle imidlertid få ekstra oppfølging neste gang jeg blir gravid. Anonymous poster hash: 204ed...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå