Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Jeg blir sprø snart. Jeg har tørr hud i ansiktet så huden overproduserer fett, til tider så ille at sminken rett og slett ikke sitter på. Den blir blank etter tja, en time etter vask og det er i områder, som på nesen, så ille at jeg ser blanke fettdråper tyte ut av porene, det ser nesten ut som svette men det er det ikke. Presser jeg på nesen kommer det talg ut av alle porer - og det er generelt mye talg i alle porer i ansiktet. Jeg er ikke den som er mest inne i bruk av hudprodukter, har jo noen som jeg bruker til vask og Hydra Vegetal fra Yves Rocher som krem - men jeg trenger tips til noe som kan normalisere huden min for nå er det blitt direkte plagsomt. Ikke gøy å gå rundt med glinsende ansikt heller. Jeg er 40 år, så det er jo ikke akkurat fjortishud lenger men jeg har lite rynker siden huden er så fet. Anonymous poster hash: 572d2...e8b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 fet men tørr hud trenger fukt. en god ansiktsolje hadde nok vært tingen for deg å prøve. om du starter med det på en torsdag, siden du først vil flasse fra deg (greit å bruke helgen på det) før huden stabiliserer seg. rens huden, gni gjerne forsiktig over med et tørt frotehåndkle (sånt gammelt hardt håndkle) for å få av mest mulig løs hud og påfør ansiktsolje morgen og særlig kveld. når huden blir bra, bruker du oljen kun om kvelden. Anonymous poster hash: dbe1a...81d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 fet men tørr hud trenger fukt. en god ansiktsolje hadde nok vært tingen for deg å prøve. om du starter med det på en torsdag, siden du først vil flasse fra deg (greit å bruke helgen på det) før huden stabiliserer seg. rens huden, gni gjerne forsiktig over med et tørt frotehåndkle (sånt gammelt hardt håndkle) for å få av mest mulig løs hud og påfør ansiktsolje morgen og særlig kveld. når huden blir bra, bruker du oljen kun om kvelden. Anonymous poster hash: dbe1a...81d Takk for tips Jeg har i perioder før brukt kokosolje og aprikoskjerneolje på denne måten uten at det ble de mirakuløse resultatene - er det en annen olje du vil anbefale å bruke i stedet? Anonymous poster hash: 572d2...e8b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Takk for tips Jeg har i perioder før brukt kokosolje og aprikoskjerneolje på denne måten uten at det ble de mirakuløse resultatene - er det en annen olje du vil anbefale å bruke i stedet? Anonymous poster hash: 572d2...e8b denne bruker være god; http://m.kicks.no/clarins/blue-orchid-oil-p16394 om du har en kicks i nærheten, kan du også høre om de vil foreslå noe som er perfekt for akkurat din kombinasjonshud :-) Anonymous poster hash: dbe1a...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå