Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 jeg har vanligvis VELDIG stor sexlyst. og har aldri sagt nei til en omgang med samboer. han derimot har avvist meg noen ganger om jeg tar insiativ. jeg er med på de meste og pg elsker sex er langt ifra kjedelig i senga. men nå i det siste har jeg funnet ut at samboer har runket noen ganger og sexlysten min har synket betraktelig. har ikke lyst og klarer ikke komme!! blir litt frustrert,har ikke noe imot at han runker men blir litt "såret" allikavel. blir redd han ikke tenner på meg så derfor forsvinner sexlysten og impulsiviteten min. so ka skal jeg gjøre? er egentlig ganske teit hele greia. men det er det jeg føler akkurat nå!! Anonymous poster hash: 10beb...351
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Tror nok det er helt normalt å bli såret hvis man blir erstattet med onanering. Har ikke noe annet tips en at du må forklare det for han. Hvorfor gjør han dette? Tenner han på deg fortsatt? Er det ting han vil gjøre som han ikke tørr fortelle deg? Føler han at du er for pågående? Anonymous poster hash: 8c2bb...ace
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Du må vel egentlig bare spørre han. Eneste måten å få svar på. Det er helt vanlig at sexlysten svinger litt iløpet av livet. Men om han runker, så er det jo litt annerledes tenker jeg. Anonymous poster hash: 3893a...cbc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 vi har jo sex også. ivertfall 4 ganger i uka. han runker kansje 1 gang i uka? jeg har sagt de til han men han sier de er for å få variasjon. hi Anonymous poster hash: 10beb...351
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 ja han tenner på meg og koser,kysser og holder rundt meg. hver dag! klapser meg på rumpa og kniper i puppene mine. han hadde vel ikke gjort det om han ikke tente på meg. det er ikke noe forandring i livene våres heller. vi er veldig opne med hverandre om alt😊 hi Anonymous poster hash: 10beb...351
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Her må du jobbe med deg selv. Din samboer skylder deg ingen forklaring rundt sitt sexliv med seg selv. Dere har et aktivt sexliv. Hans onanering er ikke din sak. Anonymous poster hash: 3cd94...de9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 ja jeg vet de ligger hos meg men jeg har dårlig selvbilde desverre😣 hi Anonymous poster hash: 10beb...351
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 I hi høres det ut som at han avviser deg og at dere har sjelden sex. Så kommer det frem at dere har sex 4 ganger i uka! Ingenting som er galt. Men du bør kanskje ta en runde med deg selv. Du kan ikke bli "sjalu" for at han runker 1 gang i uka! Anonymous poster hash: 3893a...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå