Gå til innhold

Har nøstebarn feilberegna litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mesteparten av varene på salg er jo utsolgt.. Eller svært, svært begrenset mtp størrelse.

Anonymous poster hash: 53015...ee2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har aldri vært mye på salg hos de.

De har kun salg på rester og utgående varer som de ikke har fått solgt tidligere.

Anonymous poster hash: 4cdfa...271
Skrevet

Det er ofte salg på ting det kun er 1 str igjen på f.eks. Gjenganger på de fleste nettbutikker.

Skrevet

Jeg sjekket salget like etter de sendte ut mail om salg, og da var det mange forskjellige størrelser, men det er veldig mange som er interessert i salg hos Nøstebarn, siden det er dyrt og de bare har salg en gang i året. Dermed forsvinner salgsvarene veldig kjapt hvert år. Man må være PÅ for å få glede av det salget :)

Anonymous poster hash: 1c3e4...ab4
Skrevet

Tvert om har de vel beregnet ganske godt, meningen med sesongsalg er jo å selge ut restene så de kan starte med ny kolleksjon.

Skrevet

Nøstebarn ønsker jo ikke å selge tingene sine til redusert pris. Da forsvinner mye eller all margin. Virker som du ikke helt forstår tilbud og etterspørsel.

Det er jo akkurat det samme med Bugaboo-vognene, de er omtrent aldri inkludert i salg eller kampanjer, rett og slett fordi de aller, aller fleste er villige til å gi full pris. Hvorfor skal man da redusere prisen på en vare?

Anonymous poster hash: 1255e...b1b
Skrevet

Jeg sjekket salget like etter de sendte ut mail om salg, og da var det mange forskjellige størrelser, men det er veldig mange som er interessert i salg hos Nøstebarn, siden det er dyrt og de bare har salg en gang i året. Dermed forsvinner salgsvarene veldig kjapt hvert år. Man må være PÅ for å få glede av det salget :)

Anonymous poster hash: 1c3e4...ab4

Signerer denne -jeg handla der i 10tiden i morges, da var alle størrelser tilgjengelig på nesten alt jeg så på. Men det var stor pågang på nettsiden deres da -det gikk treeegt 😉

Anonymous poster hash: 4bc06...654

Skrevet

Feilberegnet??

Jeg vil heller si de beregner veldig godt!

De færreste ønsker jo p selge varer på salg, man ønsker p kunne selge mest mulig til fullpris. Salg vil si å selge ut restlageret før man fyller på med nye varer. Ergo vil det bære naturlig at det er et begrepet utvalg.

Anonymous poster hash: 2e798...f13

Skrevet

Gikk rett til nettsiden da mailen kom før klokken 10.00, da hadde de stort utvalg, mange størrelser. En time senere var mye borte.

Anonymous poster hash: bb447...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...