Gå til innhold

Hvorfor blir noen veldig lett gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi for mye av noe hormon? Jeg får ekstremt lett migrene fks, og det kan jo skyldes hormoner. Jeg blir også veldig raskt gravid. Blitt det 2 ganger på ppille, og en gang etter ppilleslutt. Nå bruker jeg spiral og mistenker graviditet på spiral :/

Anonymous poster hash: 938d0...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en gang 2 uker etter ppilleslutt *

Skrevet

Kosthold virker inn på fertiliteten. Samt masse andre faktorer. Det er veldig komplekst

Anonymous poster hash: d9dc2...be8

Skrevet

Okei, så kostholdet mitt er veldig fruktbarvennelig? Pappa har gjort en dame, som ble konstanterer steril, gravid 2 ganger på 1 år. Og min mor har blitt gravid på prevensjon. Så jeg mistenker at det også kan være noe genetisk?

Skrevet

Har vi for mye av noe hormon? Jeg får ekstremt lett migrene fks, og det kan jo skyldes hormoner. Jeg blir også veldig raskt gravid. Blitt det 2 ganger på ppille, og en gang etter ppilleslutt. Nå bruker jeg spiral og mistenker graviditet på spiral :/

Det at du blir lett gravid betyr IKKE at det er noe feil med deg. Det betyr at det er noe som er riktig.

Anonymous poster hash: ee357...cb7

Skrevet

Jeg vet nå ikke. Skal da ikke være mulig å være så fruktbar. Jeg fikk satt inn spiral, fordi det gir ikke noe brukerfeil, som ppiller kan gi. dessuten fullammer jeg babyen min. Gjett hva, jeg er gravid. Det er jo ikke mulig :/ jeg får rett og slett sterilisere meg i en alder sv alder av 28. Kjempesynd. Men ellers kan jeg risikere å være 10bsrnsmor i en alder av 40.

Skrevet

Jeg blir lett gravid. Vært gravid åtte ganger. Flere ganger på prevensjon og alltid på første forsøk når vi har forsøkt.

Jeg har mistet seks ganger. Trenger hormonell støtte i starten av svangerskapet for å kunne bære frem barn.

Anonymous poster hash: 43494...540

Skrevet

Okei, så kostholdet mitt er veldig fruktbarvennelig? Pappa har gjort en dame, som ble konstanterer steril, gravid 2 ganger på 1 år. Og min mor har blitt gravid på prevensjon. Så jeg mistenker at det også kan være noe genetisk?

Som jeg skrev så er det mange faktorer som spiller inn

. Det har de sagt på fertilitetsenteret også. Hørte på podcast her om dagen.

Anonymous poster hash: d9dc2...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...