Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Har sorte/grå øyenbryn. Litt mørke, litt lyse, litt pistrete... Men hvis jeg bruker øyenbrynspenn blir det alltid så mørkt, selv om jeg tar den lyseste. Ser bra ut i speilet hjemme, for mørkt når jeg går ut døra? Hjelp? Har bestilt øyenbrynskit fra makeupmekka, medium... Burde kanskje tatt lys! Men jeg har mørkt hår, mørke bryn, men jeg KLER DET IKKE... ser ut som en mann. Anonymous poster hash: 5e3f7...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå