Gå til innhold

Noen som har hatt store blødninger men var fortsatt gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blødde masse (ferskt og klumper) som  fortsatt var gravid? Trodde jeg hadde spontanabort I helgen - blør fortsatt. Men har økende graviditets symptomer... symptomer jeg ikke hadde før spntanabort. Noen som har erfaringer med dette?

Anonymous poster hash: f6970...cd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde styrtblødning, masse friskt blod i tillegg til klumper. Viste seg st jeg hadde vært gravid med tvillinger, mistet den ene. Har en flott og sunn liten gutt i dag.

Anonymous poster hash: bc090...16a

Skrevet

Ja, det var en blodansamling over/i livmoren som blødde.

Anonymous poster hash: cefbc...d5f

Skrevet

Ja blødde masse blod med masse klumper. Hadde 3 styrt blødninger.. (Aldri blødd så mye som jeg blødde da) trodde det var en spontanabort.

Blødde fra uke 5 til 15. Grunnen for at jeg blødde var at morkaka mi lå helt nede

Anonymous poster hash: 1a9d1...12e

Skrevet

​Men hadde dere også vondt? Eller var det bare blod? -HI

Anonymous poster hash: f6970...cd3
Skrevet

Hadde blødninger i ca 7 uker, både styrtblødninger og konstante. I tillegg smerter som første dag med mensen hele tiden. Og det gikk bra:)

Anonymous poster hash: e81b6...e63

Skrevet

Vet om to stk som mistet en tvilling. De blødde masse med klumper, sørget, drakk seg fulle og spiste spekeskinke o.l, men så var det en til der inne likevel 😃

Anonymous poster hash: c206a...f54

Skrevet

Jeg hadde en styrtblødning i uke 10 samt sterke smerter. Det var en cyste på eggstokken som sprakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...