Gå til innhold

Ang veiavgiften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at den årlige veiavgiften ikke kommer i posten i år? Trekkes det via forsikringsselskapet fom i år?

Anonymous poster hash: 1b0e9...512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slik at den årlige veiavgiften ikke kommer i posten i år? Trekkes det via forsikringsselskapet fom i år?

Den kommer som vanlig for 2017, men for 2018 skal den forhåndsbetales sammen med forsikringen. Hvis du da har et forfall på forsikringen i året og det er tidlig på året må du betale for 2017 og 2018 omtrent samtidig.

Anonymous poster hash: 07b9c...5af

Skrevet

Litt tungt for det her. Vi har månedlig betaling på forsikringen. Men det sto jo også at man behøver ikke betale veiavgift når man ikke bruker et kjøretøy (ikke aktuelt for oss), da behøver man ikke betale for de månedene. Hvordan fungerer det, hvis vi skal betale "dobbelt" i år?

Skrevet

Spør forsikringsselskapet.

Dere kan avskiltet bilen når den ikke er i bruk. Da trenger dere hverken forsikring eller årsavgift, men jeg vet ikke akkurat hvordan det blir med betalingstidspunktene.

Skrevet

Jeg har fått den i nettbanken som vanlig, fra skatt øst. Jeg trodde og den skulle komme fra forsikringsselskapet

Anonymous poster hash: 9f177...5bc

Skrevet

Jeg har fått den i nettbanken som vanlig, fra skatt øst. Jeg trodde og den skulle komme fra forsikringsselskapet

Anonymous poster hash: 9f177...5bc

Veiavgift for 2017 fra skatt øst. Veiavgift for 2018 fra forsikringsselskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...