Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 http://illvit.no/mennesket/kroppen/6-grunner-til-a-elske-fettet-ditt?SNSubscribed=true&utm_campaign=20170216&utm_content=3&utm_medium=email&utm_source=ILL&email=b022a7afa8c4ff3cd489c0450b64f7b486dbab3e Anonymous poster hash: b6e6f...714
sug lut Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Blir det feil å kalle det en mager trøst?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Fett og overvekt er jo ikke synonym akkurat. Hvis det hadde stått fet og overvekt derimot Anonymous poster hash: ce3e7...173
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Er litt overvektig og aktiv, bedre form enn flere av mine slanke venner. Faktisk mer bekymret over enkelte av deres helse enn av min egen. Innfeit er det vel noe som heter. Anonymous poster hash: 78441...a91
Mamma til 2 søte Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 (endret) Du mistolker artikkelen. Det står hva fett hjelper oss med. Alle har vi 15-25% fett på kroppen. Overvekt er usunt, farlig og bidrar til ett dårligere liv på lang sikt. Ingenting kan forsvare at overvekt er sunt. Endret 16. februar 2017 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Også slanke mennesker har fett i hjernen, rundt hjertet etc. Her blir sammenligningen søkt. Ja fett lagrer energi og isolerer. Neppe et problem med for lite energi og isolasjon i den moderne verden. Brunt fett har ikke voksne uansett. Ja, fettvev produserer hormoner og betennelsesmediatorer. Dette er til mer ulempe enn nytte. Anonymous poster hash: 915d2...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå