Gå til innhold

Overvekt er ikke bare usunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det feil å kalle det en mager trøst?

Skrevet

Fett og overvekt er jo ikke synonym akkurat. Hvis det hadde stått fet og overvekt derimot :P

 

Anonymous poster hash: ce3e7...173

Skrevet

Er litt overvektig og aktiv, bedre form enn flere av mine slanke venner. Faktisk mer bekymret over enkelte av deres helse enn av min egen. Innfeit er det vel noe som heter.

 

Anonymous poster hash: 78441...a91

Skrevet (endret)

Du mistolker artikkelen. Det står hva fett hjelper oss med. Alle har vi 15-25% fett på kroppen. Overvekt er usunt, farlig og bidrar til ett dårligere liv på lang sikt. Ingenting kan forsvare at overvekt er sunt.

Endret av Mamma til 2 søte
Skrevet

Også slanke mennesker har fett i hjernen, rundt hjertet etc. Her blir sammenligningen søkt.

 

Ja fett lagrer energi og isolerer. Neppe et problem med for lite energi og isolasjon i den moderne verden.

 

Brunt fett har ikke voksne uansett.

 

Ja, fettvev produserer hormoner og betennelsesmediatorer. Dette er til mer ulempe enn nytte.

 

Anonymous poster hash: 915d2...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...