Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Vi skulle legge inn en aksje på å bli gravid i dag. Men spermen rant ut når jeg snudde meg til siden. Eneste kvelden vi har sammen denne el F.... Anonymous poster hash: 976fe...0a1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #2 Skrevet 16. februar 2017 Vi skulle legge inn en aksje på å bli gravid i dag. Men spermen rant ut når jeg snudde meg til siden. Eneste kvelden vi har sammen denne el F.... Anonymous poster hash: 976fe...0a1 Du trenger ikke alle 9 millionene, vøtt. Den kvikkeste svømmer inn der likevel. Anonymous poster hash: b396b...c0b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Skrevet 16. februar 2017 Herregud, jeg håper du tuller nå! Hvis ikke får jeg nesten håpe du ikke blir gravid. Enkelte gener burde ikke videreføres. Anonymous poster hash: 1b8ec...b81
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Kanskje like greit... Anonymous poster hash: ad83d...92e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #5 Skrevet 16. februar 2017 For akkurat som når du heller egg fra en bolle over i stekepanna er jo bollen skinnende ren etterpå, alt renner over i panna. Sånn er det hos deg også, absolutt alt rant ut, ingen svømmere ville være igjen i den mørke våte hulen alene, du er skinnende ren for sperm nå... Jupp, alle eller ingen gjelder helt fra spemstadiet, alle skal behandles likt og ingen skal holdes utenfor. Anonymous poster hash: 6193a...c12
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 For akkurat som når du heller egg fra en bolle over i stekepanna er jo bollen skinnende ren etterpå, alt renner over i panna. Sånn er det hos deg også, absolutt alt rant ut, ingen svømmere ville være igjen i den mørke våte hulen alene, du er skinnende ren for sperm nå... Jupp, alle eller ingen gjelder helt fra spemstadiet, alle skal behandles likt og ingen skal holdes utenfor. Anonymous poster hash: 6193a...c12 😂😂 Anonymous poster hash: 96f27...3d8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 For akkurat som når du heller egg fra en bolle over i stekepanna er jo bollen skinnende ren etterpå, alt renner over i panna. Sånn er det hos deg også, absolutt alt rant ut, ingen svømmere ville være igjen i den mørke våte hulen alene, du er skinnende ren for sperm nå... Jupp, alle eller ingen gjelder helt fra spemstadiet, alle skal behandles likt og ingen skal holdes utenfor. Anonymous poster hash: 6193a...c12 Åhåhåhåh herregud, var det bare jeg som leste den med samme innlevelse som fortelleren i Days of our lives?? Anonymous poster hash: f15ef...91b
nasse nøffen Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 Åhåhåhåh herregud, var det bare jeg som leste den med samme innlevelse som fortelleren i Days of our lives?? Anonymous poster hash: f15ef...91b hahahahaha, jeg også....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #9 Skrevet 16. februar 2017 Hjelpe meg for en gjeng. Og vi voksne forteller våre barn at de ikke skal mobbe! Se på dere selv og de kommentarene dere kommer med. Som prøver i snart et år, har rutinen (som man isllefall selv tror på skal fungere) vært å ligge med føttene høyt. Holde spermen "inn" så lenge som mulig. Trodde kanskje mitt stille sinn at dette var et forum jeg kunne få ut frustrasjonen i. Håpet ingen av dere som skrev de nedlatende kommentarene har barn. Rett og slett. For bare å lese at noen håper jeg ikke har barn, at det kanskje er like greit ect, er (tro det eller ei) J£€$*#€!!!! Sårende når man ikke blir gravid. Jeg skjemmes på vegne av dere HI Anonymous poster hash: 976fe...0a1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #10 Skrevet 16. februar 2017 Gå ut på kjøkkenet og ta ut proppen av vasken, så setter du den etterpå i hullet neste gang. Voila! Kuksaften blir værende der inne! Anonymous poster hash: 07bb8...266
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #11 Skrevet 16. februar 2017 Hjelpe meg for en gjeng. Og vi voksne forteller våre barn at de ikke skal mobbe! Se på dere selv og de kommentarene dere kommer med. Som prøver i snart et år, har rutinen (som man isllefall selv tror på skal fungere) vært å ligge med føttene høyt. Holde spermen "inn" så lenge som mulig. Trodde kanskje mitt stille sinn at dette var et forum jeg kunne få ut frustrasjonen i. Håpet ingen av dere som skrev de nedlatende kommentarene har barn. Rett og slett. For bare å lese at noen håper jeg ikke har barn, at det kanskje er like greit ect, er (tro det eller ei) J£€$*#€!!!! Sårende når man ikke blir gravid. Jeg skjemmes på vegne av dere HI Anonymous poster hash: 976fe...0a1 Vi skjemmes på vegne av deg! Er så tåpelig å komme med tilleggsinformasjon i et sytete innlegg etterpå! Når svarene ikke gikk din vei. Dere får ta dere noen runder til da, det er vel ikke noe verre enn det. Anonymous poster hash: c218c...9f7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #12 Skrevet 16. februar 2017 Hjelpe meg for en gjeng. Og vi voksne forteller våre barn at de ikke skal mobbe! Se på dere selv og de kommentarene dere kommer med. Som prøver i snart et år, har rutinen (som man isllefall selv tror på skal fungere) vært å ligge med føttene høyt. Holde spermen "inn" så lenge som mulig. Trodde kanskje mitt stille sinn at dette var et forum jeg kunne få ut frustrasjonen i. Håpet ingen av dere som skrev de nedlatende kommentarene har barn. Rett og slett. For bare å lese at noen håper jeg ikke har barn, at det kanskje er like greit ect, er (tro det eller ei) J£€$*#€!!!! Sårende når man ikke blir gravid. Jeg skjemmes på vegne av dere HI Anonymous poster hash: 976fe...0a1 Du har vært prøver i ett år og tror fortsatt at du har større sjans for å bli gravid hvis all spermen blir værende inni deg? Da har du misforstått heftig. Min 11 åring som har hatt undervisning om forplantningen kan forklare deg dette på et "inn med teskje nivå" Anonymous poster hash: 248da...d57
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #13 Skrevet 16. februar 2017 Det er da ikke føttene som skal ligge høyt, men rumpa! Anonymous poster hash: ec4e5...6ad
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #14 Skrevet 16. februar 2017 Den spermen som lå igjen og vaket så nærme utgangen at den boblet ut når du snudde deg hadde det aldri blitt barn av uansett De beste svømmerne ble "skutt" langt inn og svømte for livet langt inne i deg når du tippet over på siden og rant over. Var det meningen å treffe blink i dag gjorde dere det selv om noe lakk ut igjen rett etter sameieiet Anonymous poster hash: 97ada...fa0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 Det er da ikke føttene som skal ligge høyt, men rumpa! Anonymous poster hash: ec4e5...6ad 🤣🤣🤣👍🏼 Anonymous poster hash: 78a56...e6e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #16 Skrevet 16. februar 2017 Hjelpe meg for en gjeng. Og vi voksne forteller våre barn at de ikke skal mobbe! Se på dere selv og de kommentarene dere kommer med. Som prøver i snart et år, har rutinen (som man isllefall selv tror på skal fungere) vært å ligge med føttene høyt. Holde spermen "inn" så lenge som mulig. Trodde kanskje mitt stille sinn at dette var et forum jeg kunne få ut frustrasjonen i. Håpet ingen av dere som skrev de nedlatende kommentarene har barn. Rett og slett. For bare å lese at noen håper jeg ikke har barn, at det kanskje er like greit ect, er (tro det eller ei) J£€$*#€!!!! Sårende når man ikke blir gravid. Jeg skjemmes på vegne av dere HI Anonymous poster hash: 976fe...0a1 Gi deg. Hvis du har vært prøver i over et år, så har du vel lest deg *bittelitt* opp omkring befruktning? Og lært at man f eks også kan bli gravid ved stående samleie? Spermatozoene svømmer like godt uansett om du har føttene høyt eller ikke. Vil du at tyngdekraften skal hjelpe deg, får du legge bekkenet høyt da! Anonymous poster hash: b396b...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå