Gå til innhold

Kosete venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 11 har en bestevenninne. Veldig flott jentekor virker trygg og lite opptatt av å være lik alle andre. Hun virker ekstremt selvstendig, men her hjemme sammen med min datter blir hun helt annerledes. Krøller hun seg sammen på fanget til min datter. Hun lar min datter bestemme alt og underkaster seg nesten som en hund. Stikk motsatt av hvordan hun oppfører seg ellers.

Jeg har aldri sett noe sånt før. Er det vanlig blant ben på den alderen?

Anonymous poster hash: 0e12a...e7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel forelsket da.

Anonymous poster hash: 37282...fc5

Skrevet

Hun er vel forelsket da.

Anonymous poster hash: 37282...fc5

Har tenkt tanken, selv om hun "er sammen med" en gutt i klassen.

Skrevet

Venninnen til min datter (de er nå 13 år gamle) har alltid vært slik. Hun stryker og tar mye på venninnene sine inkludert min jente. Min datter er så vant til det nå, og sier at jenta er bifil. For det har hun sagt selv. At hun like både gutter og jenter. Det tror jeg egentlig alle har visst, men det er først nå jenta setter ord på det selv.

Så lenge datteren din ikke synes det er ubehagelig, og kan sette grenser selv for hvor intim hun får bli med henne, så er det vel ok? Sier datteren din noe om dette selv?

Skrevet

Venninnen til min datter (de er nå 13 år gamle) har alltid vært slik. Hun stryker og tar mye på venninnene sine inkludert min jente. Min datter er så vant til det nå, og sier at jenta er bifil. For det har hun sagt selv. At hun like både gutter og jenter. Det tror jeg egentlig alle har visst, men det er først nå jenta setter ord på det selv.

Så lenge datteren din ikke synes det er ubehagelig, og kan sette grenser selv for hvor intim hun får bli med henne, så er det vel ok? Sier datteren din noe om dette selv?

Nei, det er ikke noe problem. Jeg lurte bare på om det var vanlig.

Skrevet

Nei, det er ikke noe problem. Jeg lurte bare på om det var vanlig.

Det er nok ikke så veldig vanlig nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...