Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Ser 1. Episode av det nå. Kjenner du noen som er født i feil kropp? Jeg har bare sett det på TV Anonymous poster hash: 38095...126
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har en sønn som en født i feil kropp. Kjenner mange andre også. Kjenner noen av de som er med i serien også.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Anonymous poster hash: ecca9...136
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=YWeBunPiIzo Anonymous poster hash: ecca9...136 Du synes det var en video som passet inn her? Er det virkelig mulig... Anonymous poster hash: a84bc...b0f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har en sønn som en født i feil kropp. Kjenner mange andre også. Kjenner noen av de som er med i serien også. Det slo meg at jeg faktisk kjenner to av familiene. Anonymous poster hash: 78398...f18
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har en datter som har kjønnsidentitet forstyrrelse. Lever som gutt. Får pubertetsblokkere. Det mange misforstår er at de tror dette er en slags trend. Men forskning viser at det ikke er noen økning. Det er bare det at flere står frem, og det blir mer omtalt i media. Dette er en veldig sårbar gruppe, de topper alt av selvmordsstatistikker. Alt vi kan gjøre for å akseptere dem er rett og slett livredning. Anonymous poster hash: a84bc...b0f
LME1001 Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Min grandtante tok kjønnsskifte i USA på 60 tallet. Dét kan jeg ikke forstå. De klarte jo såvidt å legge inn silikon på den tiden, så jeg fatter ikke hvordan hun kunne tørre...! Jeg visste ikke at hun hadde vært født gutt. Levde som særdeles femi gutt i barneåra og stakk av i ungdomsårene. Snakket ikke med familien. Hun hadde stått bakerst i kirken i sin fars begravelse, og ingen ante hvem hun var. Dette fortalte hun senere, da hun gjenopptok kontakten med familien.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Jeg syntes dette er en kjempe fin serie, det er sikkert til hjelp for andre som sliter med det. En 14 år gammel gutt vil ikke bli jente fordi det er en trend det er jo fordi hun føler seg som og er en jente ( eller omvendt) Anonymous poster hash: 38095...126
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Jeg har en sønn som en født i feil kropp. Kjenner mange andre også. Kjenner noen av de som er med i serien også. Hvor gammel er gutten din? Har en på snart 6 år som veldig gjerne vil være jente. Skal begynne å finne litt mer ut av det nå. Han har gått i kjoler (hjemme) siden han var ca 2.5, men jeg er fortsatt usikker på om han noen gang kommer til å kreve å bli fullt og helt jente. Men han har uansett både min og pappaens fulle støtte. Anonymous poster hash: d502c...693
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Du synes det var en video som passet inn her? Er det virkelig mulig... Anonymous poster hash: a84bc...b0f Hun er født i feil kropp. Akkurat som den som sier at vedkommende er født i feil kropp pga kjønnet vedkommende er født med. Anonymous poster hash: ecca9...136
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #12 Skrevet 16. februar 2017 Ja, en i min familie er blant de som fronter transemiljøet utad. Anonymous poster hash: 2b805...7da
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2017 #13 Skrevet 16. februar 2017 Hvor gammel er gutten din? Har en på snart 6 år som veldig gjerne vil være jente. Skal begynne å finne litt mer ut av det nå. Han har gått i kjoler (hjemme) siden han var ca 2.5, men jeg er fortsatt usikker på om han noen gang kommer til å kreve å bli fullt og helt jente. Men han har uansett både min og pappaens fulle støtte. Anonymous poster hash: d502c...693 Han er 11 år. Har levd som gutt i godt 2 1/2 år ute for verden. Du finner masse nyttig informasjon på hbrs.no sine sider 😊 Støtten fra de nærmeste er kjempeviktig ☺
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2017 #14 Skrevet 16. februar 2017 En av de fineste jeg kjenner er født i feil kropp. Synes det er flott at dette blir datt fokus på og normalisert. Han jeg kjenner fikk beskjed om at "diagnosen" automatisk kvalifiserte til uføretrygd. Jeg kjenner knapt et mer ressurssterkt menneske. Det var selvfølgelig uaktuelt for ham, og han fortsetter sitt liv med å kjempe for andre som trenger hjelp. Utrolig varmhjertet og dyktig ung mann! Slike serier kan hjelpe til med å fjerne sykeliggjøring av denne gruppen mennesker. Anonymous poster hash: 0eaa2...273
sug lut Skrevet 16. februar 2017 #15 Skrevet 16. februar 2017 (endret) Ja, kjenner en. Edit: nei, to. Endret 16. februar 2017 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå