Gå til innhold

Hvilke sko bruker deres skolebarn nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min klager på at vinterskoa er for varme og bruker heller cherroxer, selv om det er pent vær og helt tørt. Temperaturen er fra -2 til flere plussgrader i løpet av dagen. Vurderer å kjøpe noen sko han kan bruke på tørre dager nå og som han kan bruke til joggeskosesongen. Men hvilke bør jeg kjøpe?

Anonymous poster hash: 3a8ec...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggesko med ullsokker i . -2 til + 4 . Får gå slik så lenge det er tørt ute.

Anonymous poster hash: ff3f5...895

Skrevet

Varierer mellom Friends vintersko, Dock boots og Viking joggesko. Skal han velge selv blir det joggeskoene.

Anonymous poster hash: 8a70d...091

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Anonymous poster hash: 5595d...2e7

Skrevet

Varierer mellom Friends vintersko, Dock boots og Viking joggesko. Skal han velge selv blir det joggeskoene.

Han er 6

Skrevet

Hu ene går mye i gummistøvler om dagen. Hun er mye i akebakken og leker veldig mye på skolen, så hun sier det er deilig å ta på seg litt tykke sokker i kalde gummistøvler når hun bare skal hit og dit. Altså ikke være ute og leke over lengre tid.

Fjortisen har jeg gitt opp denne vinteren. Hun skjønner ikke hvorfor hun ofte blir små forkjøla. Det skjønner ikke jeg heller der hun går ut i snøen iført korte conversesko med kortsokker, samt en oppbretta bukse. Merkelige greierr det der altså, men jeg håper bare hun blir syk slik at hun kanskje skjønner hva jeg sier. For nå er alt jeg sier bare teit, og jeg har ikke greie på noen ting.

Anonymous poster hash: 4875d...956

Skrevet

Han på 9 år bruker Viking vintersko. Han kan fint bruke dem til sandalene skal frem. Jeg må si at nå må vi kjøpe joggesko. Men drøyer det litt til. Vi har rundt 0 grader.

Han på 11 bruker 3 ulike par joggesko. Et av dem med litt for i.

Skrevet

15-åringen bruker gore-tex joggesko

13-årinhrn bruker et par halvhøye "basket-sko" med fot

7-åringen tar det som er lettest å få av og på, mye cherrox på henne 😉

Anonymous poster hash: a67a6...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...