Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Jenta mi på 7 sier så mye rart av og til. Nå har det vært litt i familien i det siste, som har ført til at jenta vår har fått litt for mange goder, noe som igjen har ført til at hun er blitt bortskjemt. Idag gav jeg henne beskjed om å gjøre noe, og hun hørte ikke etter. Gjentok meg selv, fremdeles ingen respons. Gjentok meg selv ENDA høyere, FREMDELES ingen respons. Ble da streng i stemmen og gav henne tydelig tilsnakk. Da ble hun kjempesur på meg, og sa at hun skulle ønske hun var død osv. Hun har tidligere sagt at hun skulle ønske hun var død, har også sagt ting som " jeg vet dere ikke vil ha meg lenger osv". Men hun er alltid RASENDE på oss når hun sier sånt. Når hun er blid er hun verdens lykkeligste barn og ler dagen lang. Er bare på desse sinneutbruddene hun sier sånt. Men det er jo en alvorlig ting å si, burde kanskje ta dette alvorlig? Anonymous poster hash: 46764...e71
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Har ei på 7 år selv og hun er SKIKKELIG dramaqueen! 😅 Om en situasjon blir opphetet kan jeg ikke stå i nærheten av henne en gang for da roper hun høyt at jeg kveler henne. Om jeg må ta tak i henne for å flytte henne bort fra situasjonen så roper hun at jeg hyler henne. Om hun stritter skikkelig i mot og ender opp med å falle roper hun at jeg skubbet henne. Sier også ofte ting som: "du hater meg", "du vil jeg skal flytte", "du kommer til å kaste meg ut", du bryr deg ikke om meg, du bryr deg baaaare om de andre". Hun er faktisk så ufyselig for tiden at jeg knapt tør å ta henne med ut blant folk. Håper nesten at naboene står og sniktitter i vinduene våre i blant så de ser hva som faktisk foregår og ikke bare hører skrønene Anonymous poster hash: a16df...b7f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Du har flere veier å gå, men du får bare plukke bortskjemtheten av henne. Hun drar jo bare fram virkemidlene fordi hun tror de funker. Hvis du bare ler, eller sier ganske rolig "det er jo trist at du ønsker noe sånt, men foreløpig har det ikke slått til, så da må du gjøre jobben din", viser du at hun ikke kan manipulere eller såre deg. Anonymous poster hash: e9143...bce
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Hahahaha!! Nå måtte jeg le! Kveler henne 😂😂 Takk for svar forresten, da slår jeg meg litt til ro med at det er flere i samme båt. Skikkelig dramaqueen hum her også Anonymous poster hash: 46764...e71
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Du kan jo starte med å snakke med henne om det da. Når alt er rolig og uten konflikt går det an å ta det opp: «husker du når du var sint i stad, så sa du at du ville dø..» Antageligvis er det bare en måte og få ut sinnet på, men skader jo aldri å snakke om det Anonymous poster hash: ba9c5...822
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Trodde jeg var alene! Har ei på 8 som er akkurat på den måten. Anonymous poster hash: f2e1d...696
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Det trenger ikke være at hun har blitt bortskjemt som gir utløp for dette..😅 har ei datter selv i samme alder og det skjedde helt klart noe med henne noen mnd etter hun begynte på skolen. Før var hun hjelpsom, god på å ta imot beskjeder, grei å snakke med/til generelt veldig behagelig og trivelig jente å omgås. Nå.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hun svarer sylfrekt, vil ikke hjelpe til med noe om hun ikke får noe for det, skaper konflikter veldig ofte, skal styre leken selv, nekter å høre når jeg vil prate med henne, himler med øynene, stamper med hælene. Jeg kan knapt kjenne henne igjen og vet snart ikke min armeråd. Jeg er så fortvilt. I en periode så takket hun heller ikke hvis hun fikk noe, noe vi har vært ganske nøye med siden hun var liten. Vi har kamper stortsett hver eneste dag. Læreren skryter masse av henne og har aldri sett den siden av henne på skolen. Hun har aldri vært bortskjemt, så det er sagt. Håper det retter seg litt snart😊 Anonymous poster hash: 10ed2...477
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 Har ei på 7 år selv og hun er SKIKKELIG dramaqueen! 😅 Om en situasjon blir opphetet kan jeg ikke stå i nærheten av henne en gang for da roper hun høyt at jeg kveler henne. Om jeg må ta tak i henne for å flytte henne bort fra situasjonen så roper hun at jeg hyler henne. Om hun stritter skikkelig i mot og ender opp med å falle roper hun at jeg skubbet henne. Sier også ofte ting som: "du hater meg", "du vil jeg skal flytte", "du kommer til å kaste meg ut", du bryr deg ikke om meg, du bryr deg baaaare om de andre". Hun er faktisk så ufyselig for tiden at jeg knapt tør å ta henne med ut blant folk. Håper nesten at naboene står og sniktitter i vinduene våre i blant så de ser hva som faktisk foregår og ikke bare hører skrønene Anonymous poster hash: a16df...b7f Herregud.... Det er som å lese om min 5 åring! Anonymous poster hash: d7008...155
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Det trenger ikke være at hun har blitt bortskjemt som gir utløp for dette..😅 har ei datter selv i samme alder og det skjedde helt klart noe med henne noen mnd etter hun begynte på skolen. Før var hun hjelpsom, god på å ta imot beskjeder, grei å snakke med/til generelt veldig behagelig og trivelig jente å omgås. Nå.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hun svarer sylfrekt, vil ikke hjelpe til med noe om hun ikke får noe for det, skaper konflikter veldig ofte, skal styre leken selv, nekter å høre når jeg vil prate med henne, himler med øynene, stamper med hælene. Jeg kan knapt kjenne henne igjen og vet snart ikke min armeråd. Jeg er så fortvilt. I en periode så takket hun heller ikke hvis hun fikk noe, noe vi har vært ganske nøye med siden hun var liten. Vi har kamper stortsett hver eneste dag. Læreren skryter masse av henne og har aldri sett den siden av henne på skolen. Hun har aldri vært bortskjemt, så det er sagt. Håper det retter seg litt snart😊 Anonymous poster hash: 10ed2...477 Som å lese om min datter. Vi vet virkelig ikke hvordan vi skal håndtere henne. Pluss at når vi er strenge med henne sier hun at hun vil bare død ( jeg får helt angst når hun sier sånne ting, hvor får hun det fra ?) . Bare skryt fra læreren. Skjønner ikke. Anonymous poster hash: 07b4c...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå